Sommarvikarier personlig assistans

Katrineholms kommun, Vård- och omsorgsförvaltningen / Vårdbiträdes- och personlig assistentsjobb / Katrineholm
2011-02-09
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Sommarvikarier personlig assistans" (publicerad 2012-02-02) ⬅️


Visa alla vårdbiträdes- och personlig assistentsjobb i Katrineholm, Vingåker, Flen, Finspång, Eskilstuna eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Katrineholms kommun, Vård- och omsorgsförvaltningen i Katrineholm

Vård- och omsorgsförvaltningen svarar för
• handikappomsorg
• äldreomsorg

Publiceringsdatum
2011-02-09

Arbetsuppgifter
Sommarvikariat som personlig assistent inom handikappomsorgen.
Handikappomsorgen söker dig som är intresserad av att ge stöd enligt LSS till brukare med olika funktionshinder. Personlig assistans utförs alltid i brukarens hem, vilket innebär att det är ett ensamarbete.

Kvalifikationer
Vi ser gärna att du har omvårdnadsutbildning eller erfarenhet som kan ses som likvärdig. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.
Vi eftersträvar mångfald i våra arbetsgrupper och välkomnar sökanden med olika bakgrund.

Arbetstider och omfattning
Timavlönad. Säsongsanställning (sommarjobb), tillträde: 2011-06-20 , upphör: 2011-08-19

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-02-27
Ange följande referens när du ansöker: 18/11
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Elisabeth Larsson, 0150-569 42
Helen Pettersson, 0150-572 66
Hannele Hassinen, 0150-572 91

Facklig kontakt
Fackliga företrädare nås via kommunens växel, 0150-570 00

Företag
Katrineholms kommun, Vård- och omsorgsförvaltningen

Adress
Katrineholms kommun, Vård- och omsorgsförvaltningen
64180 Katrineholm

Jobbnummer
846250

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Katrineholms kommun, Vård- och omsorgsförvaltningen

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Katrineholms kommun, Vård- och omsorgsförvaltningen: