Sommarjobbare till Bostadsförmedlingen, Kundservice
Bostadsförmedlingen i Stockholm AB, Kundservice / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bostadsförmedlingen i Stockholm AB, Kundservice i Stockholm Bostadsförmedlingen i Stockholm förmedlar hyreslägenheter i hela Stockholmsregionen och samarbetar med över 200 bostadsbolag.
Vi är länken mellan bostadssökande och fastighetsägare och har över 70 års erfarenhet av Stockholms hyresmarknad. Med cirka 100 medarbetare ingår vi i koncernen Stockholms Stadshus AB, som ägs av Stockholms stad. Läs mer på bostad.stockholm.se
Publiceringsdatum2020-03-25Dina arbetsuppgifterSom kundservicemedarbetare är du ansiktet utåt för kunderna i bostadskön genom att vägleda dem i sökprocessen och ge rätt service med hög kvalitet. Vi hjälper våra kunder genom att informera om lediga lägenheter, kötider, regelverk samt om bostadsmarknaden i regionen i stort. Din insats är en mycket viktig del i hur våra kunder upplever oss. Du säkerställer att kunden får rätt service och support genom att använda vår policy för service och bemötande i alla våra kanaler. Du har alltid kvalitet som ledord för att ge korrekt information vid rätt tillfälle. Du kommer till en glad och engagerad grupp bestående av 13 kundservicemedarbetare och en enhetschef.
Vi söker dig som vill jobba extra under sommaren men även under dagar då det behövs extra bemanning under våren och hösten.
KvalifikationerVi söker dig som:
- har en avklarad gymnasial utbildning
- erfarenhet av liknande arbetsuppgifter med telefon och mejl som huvudredskap
- erfarenhet av att arbeta i ärendehanteringssystem samt MS Office
- har goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift
- det är meriterande om du behärskar fler språk.
Du kanske studerar eller av annan anledning söker ett stimulerande och givande extraarbete.
Vidare är du lyhörd, empatisk och kvalitetsmedveten och har en förmåga att hantera samtal med människor i utsatta och svåra situationer. Du ser varje kundmöte som unikt och du är alltid beredd att göra det lilla extra. Du har en hög arbetsmoral, rätt attityd och ser feedback som ett sätt att utvecklas och bli ännu bättre i rollen. Vi tror också att du trivs med att arbeta enligt rutiner, styrdokument, lagar och riktlinjer. Vi kommer att lägga vikt vid dina personliga egenskaper i denna rekrytering.
Vi erbjuder
En arbetsplats och en roll där du får vara med och bidra i resan mot en än mer serviceinriktad, kundorienterad och modern bostadsförmedling. Ett av våra viktigaste mål är att öka inflödet av bostäder och vi vill leverera så bra tjänster och service som möjligt till bostadsbolagen och de bostadssökande i regionen. Bostadsförmedlingen sitter i nyrenoverade lokaler vid Globen.
Varaktighet, arbetstid
100 %. Tillträde: Enligt överenskommelse Visstidsanställning
ErsättningTimlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-04-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBostadsförmedlingen i Stockholm AB, Kundservice
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "2020/864".
Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare Bostadsförmedlingen i Stockholm AB (org.nr 556057-8303)
Arbetsplats Bostadsförmedlingen i Stockholm AB, Kundservice
Jobbnummer 5165129
Observera att sista ansökningsdag har passerat.