Sommarjobba som it-support?

Bravura Sverige AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Publiceringsdatum
2023-05-02

Om tjänsten
Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Detta är en behovsanställning vilket innebär att du kommer arbeta när företaget har behov.

Läs mer om vad det innebär att vara konsult på Bravuras hemsida.

Om företaget
Företaget är en av Sveriges största aktörer inom idéburen vård och omsorg. De är verksamma inom bland annat hälso- och sjukvård, äldreomsorg, socialt arbete, forskning och utbildning.

Du får veta mer om företaget under intervjun.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som 1st line support är din huvudsakliga arbetsuppgift att ge support. Du arbetar on-site, vilket innebär att du är på plats och hjälper användare med tekniskt relaterade frågor. Arbetet innebär dels support i Windowsmiljöer samt i de interna journalsystem som används i organisationen, dels stöttar du med fjärrstyrning och hanterar ärenden som kommer in i ärendehanteringssystemet. I rollen arbetar du även med att eskalera mer komplexa ärenden till 2nd line. Du blir en del av ett engagerat team på sammanlagt sju personer, teamet för support är på fyra personer uppdelat på två personer i 1stline där du kommer att ingå.

Dina primära arbetsuppgifter är:
• Hantera flera ärenden parallellt
• Eskalera vidare mer komplexa ärenden
• Support i Windowsmiljö

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Pågående studier eller annan sysselsättning
• Tidigare erfarenhet av att arbeta i en IT-support
• Svenska obehindrat och goda kunskaper i engelska

I denna roll ser vi att du tar stort ägandeskap för dina arbetsuppgifter och säkerhetsställer att allt blir klart i tid. Som person är du uppmärksam, tillmötesgående och gillar att hjälpa andra, vidare motiveras du av att sätta i gång och driva projekt framåt. Du är den som ser till att saker blir gjorda och är inte rädd för att ta egna initiativ.
Vi kommer lägga stor vikt vid din personliga lämplighet i denna rekryteringsprocess.

Övrig information:

Start: Omgående fram till v. 41
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-05-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Emma Dellerbjörk
emma.dellerbjork@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
7718040

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: