Sökes Office Manager till kund i Solna
Manpower AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Manpower AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna. Kanske är det via oss som du hittar ditt drömjobb? Välkommen att registrera ditt CV och söka någon av våra tjänster.
Ledig tjänst!
För vår kunds räkning söker vi nu dig som vill jobba som Kontorsansvarig/Office Manager.
Publiceringsdatum2016-09-16Dina arbetsuppgifterRollen kommer att vara kombinerad med inriktning på Office managment samt fakturahantering.
I rollen kommer du ha många olika arbetsuppgifter och ansvarsområden. Bland annat kommer du att arbeta med följande:
Ansvara för kontorssysslor så som att ta emot besökare, posthantering, beställningar och inköp, hantering av leverantörsfakturor. Du kommer även ansvara för att kalla till kontorsmöten, ansvara för lokaler och avtal med städbolag, elförbrukningen, felanmälningar och sköta den allmänna trivseln. Du kommer se till att det är fint och städat i köket och se till att ni medarbetare alltid har frukt och mjölk till kaffet. Du kommer även vara kontakten ut mot larm och vaktbolad och kontrollera brandsäkerhet mm. Det förekommer även annan internservice.
Andra arbetsuppgifter som ingår i rollen är administration, protokollskrivning, dokumenthantering och introduktion av nya kollegor. En stor del av din arbetstid innebär faktureringensuppgifter då du ansvara för faktureringsunderlagen så som utskrifter, timlistor, registerunderlag
Du blir anställd av Manpower och uthyrd till kund. Detta uppdrag är på heltid med start omgående och pågår till och med i 6 månader med goda chanser till förlängning.
Vem är du?
Du som söker har sedan tidigare arbetat med liknande arbetsuppgifter som ovan beskrivet. Du har minst gymnasieutbildning. Du trivs i en koordinerande roll med många olika kontaktytor internt och externt. Du har mycket goda datorkunskaper och har arbetat i faktureringssystem sedan tidigare. Du som söker är flytande i svenska och engelska, i både tal och skrift.
Som person är du flexibel, prestigelös och serviceinriktad. Du har ett öga för detaljer och du tycker om att pyssla, fixa och dona. Du har lätt för att sätta dig in i nya arbetsuppgifter och arbetar mycket bra på egen hand. Du är självständig och ansvarstagande.
Vad kan vi på Manpower erbjuda dig?
Vi på Manpower hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål. Vi samarbetar med många attraktiva företag och kan öppna dörren till intressanta och spännande uppdrag. Som resurskonsult hos oss får du en anställning med allt vad det innebär i form av marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Friskvårdsbidrag och företagshälsovård ingår också.
Vill du veta mer?
Urval och presentationen till kunden kommer ske löpande, så ansök idag! Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Alexandra Nordeborg på
Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Temporary
ErsättningEj angivet
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-10-28
Ange följande referens när du ansöker: 10881
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAlexandra Nordeborg 040- 6606322
alnord@manpower.seFöretagManpower AB
AdressManpower AB
11181
11181 0180
KontorsadressKlarabergsgatan 29
Jobbnummer 3051705
Observera att sista ansökningsdag har passerat.