Söker du jobb inom internservice?

Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm / Vaktmästarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla vaktmästarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. Globalt sysselsätter vi runt 700 000 personer varje dag, och under ett år ger vi ca 3 miljoner människor jobb. I Sverige har vi för närvarande ca 50 kontor och 5000 anställda.
Adecco Outsourcing tar över och driver funktioner inom Internservice/Facility Management (Växel, Reception, Kontorsvaktmästeri, Kontorsservice, Konferens, Kundtjänst m.m). Att arbeta hos oss innebär långsiktighet och trygghet.
Nu behöver vi dig som vill arbeta med internservice hos vår kund i Stockholmsområdet!

Publiceringsdatum
2010-09-23

Arbetsuppgifter
Du kommer att ansvara för den interna servicen hos vår kund vilket innebär ett omväxlande arbete med service i fokus. Rollen innefattar bland annat arbetsuppgifter såsom:
• Postsortering
• Beställning samt lagerhållning av kontorsmaterial
• Underhåll av kontorsmaskiner
• Ommöblering och montering av möbler
• Förberedelser inför stora möten, inkl. beställning av mat och dryck vid behov
• Vara behjälplig i reception och växel vid behov.
Tjänsten innebär mycket kontakt med företagets anställda och ditt arbete är väsentligt för att verksamheten ska fungera så bra som möjligt internt.
Vem söker vi?
I grunden har du en färdig gymnasieutbildning och har du erfarenhet av vaktmästeri sedan tidigare ses det som meriterande. Vidare har du god datavana samt goda kunskaper i engelska, både i tal och skrift.
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du som söker har en hög servicenivå, är prestigelös och flexibel. Då arbetsuppgifterna varierar mycket är det viktigt att du tar dig an samtliga arbetsuppgifter med engagemang, har förmågan att hantera flera uppgifter samtidigt och är ordningsam. Viktigt är även att du samarbetar bra med andra och är utåtriktad som person samt initiativtagande.
För att passa i rollen som konsult har du lätt att lära känna såväl nya rutiner som människor och får i gengäld en vardag som utvecklar och stimulerar dig.
Vad erbjuder vi?
Söker du ett stimulerande och utvecklande arbete med varierande arbetsuppgifter i olika företagskulturer är det här en tjänst för dig så sök redan idag. Du blir anställd som konsult i Adecco Sweden och tjänsten avser heltid med kontorstider.
Uppdraget ska tillsättas omgående och är tillsvidare.
Är du intresserad?
Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden. Ansök till tjänsten genom att registrera dig hos Adecco, www.adecco.se. Följ denna länk: http://www.adecco.se/pages/jobad.aspx?adid=1094633
För frågor om rekryteringen, kontakta Sofia Wigzell på tel. 08-598 982 37.
Välkommen in med din ansökan!

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Företag
Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm

Adress
Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm
Box 12127
10224 Stockholm

Kontorsadress
Kungsgatan 60
Stockholm

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-100 500

Jobbnummer
738972

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm: