Socialsekretare till myndighetsenheten
Krokoms Kommun / Administratörsjobb / Krokom
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Krokom,
Östersund,
Åre,
Strömsund,
Ragunda eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Krokoms Kommun i Krokom Med inriktning mot missbruk.
Individ- och familjeomsorgen i Krokoms kommun består av fyra enheter varav Myndighetsenheten är en av dem.
Publiceringsdatum2012-06-26Dina arbetsuppgifterMyndighetsenheten handlägger alla förekommande ärenden inom socialtjänsten och är indelade i fyra grupper; missbruk, försörjningsstöd/ annat socialt stöd för personer över 18 år, barn- och familj/ familjerätt och alkoholtillstånd.
På Myndighetsenheten arbetar i dagsläget tjugo personer. Av dessa arbetar två stycken med missbruk och 9 stycken med barn- och familj/ familjerätt. Vi sitter för närvarande uppdelade. De som arbetar mot vuxna sitter i kommunhuset medan de som arbetar med barn sitter i en annan byggnad i centrala Krokom.
Vi erbjuder extern handledning samt friskvårdstid.
Kvalifikationskrav
Du ska vara utbildad socionom med erfarenhet av socialsekreteraryrket inom respektive område. Vi arbetar i datasystemet VIVA varför kunskap om detta system är meriterande.
B-Körkort är ett krav.
Vi undanber oss erbjudanden om hjälp med annonsering och rekrytering.
KörkortskravB
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
Tillträde enligt överenskommelse.
ErsättningFast lön
Individuell lön.
Så ansöker duAnsök via krokom.se under rubriken lediga jobb.
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
KontaktAnette Furberg, Arbetsledare, 0640-16278 (Telefon)
Elin Ring, Gruppledare, 0640-162 86
FöretagKROKOMS KOMMUN
AdressKROKOMS KOMMUN
83580 KROKOM
KontorsadressOfferdalsvägen 8
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 0640-161 00
Jobbnummer 1281677
Observera att sista ansökningsdag har passerat.