Skriver du flytande norska? QA till Klarna sökes!
Teleperformance Nordic Stockholm / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Teleperformance Nordic Stockholm i Stockholm,
Göteborg eller i
hela Sverige Teleperformance är världens ledande leverantör av outsourcing CRM och kundservice. Vi erbjuder överlägsna resultat i att hantera företags kundservice och teknisk support. Teleperformance grundades i Paris, Frankrike 1978 och är ett globalt företag med en närvaro i 65 länder med mer än 217,000 anställda på 340 kundservicecenter. Teleperformance Nordic AB har kontor i Danmark, Finland, Norge, Sverige och i Chania på Kreta. I norden arbetar cirka 2,000 medarbetare. För mer info besök
www.teleperformance.com ,
www.teleperformancecareer.com .
Nu söker vi en Quality Assurance (QA) till Klarna som kan norska i skrift!
Om projektet
Teleperformance Stockholm arbetar i dagsläget med 7 olika kundserviceprojekt.
Vårat största projekt är Klarna som tillhandahåller enklare och tryggare betallösningar för kunder som handlar via nätet.
Publiceringsdatum2018-09-03Dina arbetsuppgifterAtt arbeta i rollen som QA innebär främst att proaktivt jobba med att säkerställa och förbättra kvalitén på projektet genom att använda Teleperformance nyckteltal dvs. KPI'er, Key Performance Indicators, som utgångspunkt. Som QA ska du kunna hjälpa teamledare med både löpande och specifika punktinsatser på produktion där det behövs. Dina arbetsuppgifter kommer att innefatta medlyssning, att sätta upp coachingplaner och komma med förbättringsförslag. Du kommer att arbeta ungefär 70% med att göra dokumenterade medlyssningar på alla Klarnas avdelningar. Övrig tid deltar du att göra analyser och rapportering samt kalibrering.
Med andra ord ska du som QA ansvara för kvalitén på Klarnaprojektet samt prioritera mest kritiska nyckeltal och se till att teamledarna är medvetna om denna prioritering samt följa upp detta.
Vem söker vi?
För att passa för denna tjänst måste du ha en hög analytisk förmåga, kan arbeta självständigt och ha stor ansvarskänsla. Du brinner för kvalitetsarbete och förbättringar. Du är positiv, kommunikativ och pedagogisk, samt har ledarskapsförmåga. Det är även viktigt att du har ett stort engagemang för teamet du arbetar med då du ska supporta teamledare med verktyg, medlyssningar, analyser och rapporter så att de kan coacha sina agenter bättre.
Vi söker dig som
- är flytande i svenska och engelska, såväl i tal som i skrift
- är flytande i norska i skrift
- har goda kunskaper i Excel
- har minst 6 månaders arbetserfarenhet från kundservice
- har kommunikativa, pedagogiska och analytiska färdigheter
- är resultatorienterad och mycket organiserad samt proaktiv och har en god förmåga att identifiera problemområden
Vad erbjuder vi?
Teleperformance är världsledande inom vår bransch och här har du möjligheten att knyta värdefulla kontakter med många välkända varumärken och företag. Vi är cirka 1000 anställda på Teleperformance i Stockholm och här är gemenskapen central. Vi har förmåner som friskvårdsbidrag och rikskortet och varje år arrangerar vi fotbollsturneringar och sommar-/julfester med mera för att det ska vara roligt att gå till jobbet!
Är du intresserad - sök idag?
Urval sker löpande och därför är det viktigt att vi får din ansökan så fort som möjligt! Om du har en intressant profil för tjänsten kommer vi att kontakta dig på telefon.
Varaktighet, arbetstid
100%. Tillträde: enligt överenskommelse Visstidsanställning
Ersättningtillsvidare
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-09-16
Ange följande referens när du ansöker: 2018/190
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagTeleperformance Nordic Stockholm
AdressTeleperformance Nordic Stockholm
St Eriksgatan 115
11385 Stockholm
KontorsadressSt Eriksgatan 115
Jobbnummer 4324661
Observera att sista ansökningsdag har passerat.