Skicklig administratör till samhällsviktig myndighet i Malmö
Perido AB / Administratörsjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Perido AB i Malmö,
Lomma,
Lund,
Landskrona,
Skurup eller i
hela Sverige Vi på Perido söker nu en administrativ assistent till vår kund, en myndighet som finns i hela landet och som jobbar med stort fokus på den svenska arbetsmarknaden. Tjänsten är placerad på kontoret i centrala Malmö.
I denna variationsrika roll ansvarar du för administration, kommunikation och samordning av marknadschefens olika uppdrag. Till dina arbetsuppgifter hör att koordinera chefers kalendrar och konferenser. Vidare koordinerar du ledningsmöten som omfattar researrangemang, planerar dagordningen, är kontaktperson mellan deltagarna samt bokar resor och hotell. Din goda administrativa förmåga kommer väl till pass då du supporterar med olika typer av dokument och presentationer samt svarar på e-post. Vid brådskande och viktiga frågor meddelar du chefen direkt när så är lämpligt. I möten för du protokoll och löpande i ditt arbete strävar du efter att förbättra de existerande administrativa och kommunikativa rutinerna.
Vi tror att du som söker denna tjänst har arbetat som administrativ assistent i några år och trivs i en koordinerande roll. Du ser dig som en representant för marknadschefen och inger ett stort förtroende. Din servicegrad är hög och blir en framgångsfaktor i denna roll likväl som din goda förmåga till självständigt arbete. Du arbetar lösningsfokuserat och är duktig på att planera, strukturera och samordna. Vidare trivs du när tempot är högt och kan snabbt omprioritera vid behov.
Är det dig vi letar efter? Varmt välkommen med din ansökan!
Publiceringsdatum2018-02-02Kravprofil för detta jobb• Gymnasial utbildning
• Minst tre (3) års arbetslivserfarenhet som assistent
• Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift
Meriterande
• Kompetens inom kommunikation, sociala medier och marknadsföring
Tjänstens omfattning och tillträdeHeltid, konsultuppdrag till 2018-08-31 med chans till förlängning. Tillträde 2018-02-26.
Så ansöker duAnsökan görs via vår hemsida. Vid första kontakten med ansvarig rekryterare hos oss får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.
Är du en erfaren administratör som trivs med struktur och ordning - och som med lätthet löser administrativa utmaningar? Kommer du snabbt in i nya arbetsuppgifter och gillar att styra ditt eget arbete framåt? Då är det här tjänsten för dig!
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn, som vuxit stadigt sedan starten 2003. Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Detta inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra konsulter - något som syns i hög konsultnöjdhet i interna undersökningar år efter år. Vi består idag av 90 medarbetare internt och över 700 konsulter på uppdrag över hela landet. Våra uppdrag finns inom många olika branscher på allt ifrån storbanker, multinationella IT-bolag, världsledande telecomföretag, hälsoorganisationer, statliga myndigheter och mindre privata företag. För att måna om en trygg och säker arbetsmiljö är vi anslutna till kollektivavtal. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl, du får svar vardagar inom 24 timmar. Ange tjänstens referensnummer 16446SP i ämnesraden.
Kontaktuppgifter för detta jobbFrågor:
fraga@perido.seHemsida:
www.perido.seSå ansöker duSista dag att ansöka är 2018-03-04
Ange följande referens när du ansöker: 16446SP
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagPerido AB
AdressPerido AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM
KontorsadressKatarinav 15, 8 tr
Jobbnummer 3940087
Observera att sista ansökningsdag har passerat.