Skarp Och Erfaren Receptionist Sökes
Middlepoint / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Middlepoint i Stockholm,
Solna,
Täby,
Norrtälje,
Uppsala eller i
hela Sverige SKARP OCH ERFAREN RECEPTIONIST SÖKES
Vi ska göra skillnad och det innebär att vi alltid vill mer!
Middlepoint erbjuder professionell service med känsla för det lilla extra och därför ställer vi höga krav på våra medarbetare. Nu söker vi likasinnade som med serviceanda och flexibilitet vill ta sig an rollen att bli vår nya servicekonsult. Middlepoint har nominerats till Dagens Industris Gasell pris 2014, 2015 och 2016.
Hur ser din arbetsdag ut?
Du ansvarar för receptionen hos en av våra kunder och arbetar på plats i receptionen i Sickla. I rollen som receptionist bemöter du kunder och anställda utifrån Middlepoints mentalitet och koncept som bygger på att göra intryck, trivselspridning och ett välkomnande utöver det vanliga.
Du är en duktig administratör då tjänsten innefattar att utforma och utföra administrativt arbete på arbetsplatsen. I rollen som receptionist kommer du ta emot besökare, telefonsamtal, hålla ordning på kontoret, göra beställningar av till exempel taxi, restaurang, kontorsmaterial, sköta posthantering samt boka och ansvara för skötseln av konferensrum. Kunden du kommer arbeta hos är ett börsnoterat bolag.
Vem söker vi?
Du arbetar professionellt och i enlighet med Middlepoints serviceanda. Som person är du ansvarsfull, noggrann, strukturerad och flexibel. Du tycker om att träffa nya människor och vill alltid leverera det lilla extra. Extern och intern kommunikation sker face-2-face, via mail och över telefon. Du är positiv, har skinn på näsan, stresstålig och ser möjligheter istället för problem.
För att arbeta i vårt team måste man vara en självständig individ som samtidigt förstår och gillar vikten av teamarbete. Motivation, mål, utveckling och arbetsglädje som känns är våra värderingar inom HR. Och givetvis brinner du för service lika mycket som vi! Vi levererar Stockholms bästa Serviceprofiler!
Vi söker dig som har erfarenhet inom serviceyrket och är en duktig administratör. Du har mycket goda kunskaper inom Office-paketet och har lätt för att lära dig nya system.
Varaktighet/Arbetstid
Anställningen är en tillsvidareanställning med sex månaders provanställning med start 20 december. Arbetstiderna är förlagda under kontorstider och arbetsplatsen är i Sickla. Stämmer beskrivningen in på dig, ansök med CV och personligt.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
Publiceringsdatum2016-11-01Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-04-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSofia Klevedalen
sofia.klevedalen@middlepoint.seFöretagMiddlepoint
AdressMiddlepoint
Norrlandsgatan 23
11143 Stockholm
KontorsadressNorrlandsgatan 23, Stockholm
Jobbnummer 3136874
Observera att sista ansökningsdag har passerat.