Självständig administratör i Uppsala sökes

Letsdeliverit Sweden AB / Inköpar- och marknadsjobb / Uppsala
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Uppsala, Östhammar, Sigtuna, Österåker, Håbo eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Letsdeliverit Sweden AB i Uppsala

Letsdeliverit är ett bolag inom tredjepartslogistik och söker en administratör inom ramen för sin verksamhet.
I rollen som administratör kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter inom administration främst kopplade till orderhantering. Att föra in inleveranser i system samt skapa utleveranssedlar kommer att vara din huvudsakliga syssla.
Vi söker dig som trivs med att ge god service och sprida glädje till såväl besökare som kollegor. Du trivs med variation samt arbetar prestigelöst, lösningsorienterat, noggrant och strukturerat i ett högt tempo. I rollen ingår det mycket självständigt arbete och det är därför viktigt att du är självgående och har lätt för att ta egna initiativ. Du kommer att sitta på kontor tillsammans med platschef och säljare som är ute mycket och du kommer i stor utsträckning bemanna kontoret själv.
Tidigare arbete i Netsuite och Fortnox är meriterande.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
Telefonväxel
Orderhantering
Mottagning av leveranser
Fakturahantering
Dokumenthantering
Kontorsmiljö och inköp av kontorsmaterial
Statistikhantering

Publiceringsdatum
2021-10-25

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-11-24

Adress
Letsdeliverit Sweden AB
Hyttögatan 6
75228 Uppsala

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Letsdeliverit Sweden AB (org.nr 556531-9190)
Hyttögatan 6 (visa karta)
752 28  UPPSALA

Körkort
För detta jobb krävs körkort.

Ansökan
E-post: rekrytering@letsdeliverit.se

Kontakt
Platschef
Linus Ericson
rekrytering@letsdeliverit.se

Jobbnummer
6066590

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Letsdeliverit Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Letsdeliverit Sweden AB: