Simlärare och simlärarassistenter
Karlstads kommun, Kultur- och fritidsförvaltningen / Fritidsledar- och idrottsinstruktörsjobb / Karlstad
2009-03-19
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Simlärare och simlärarassistenter" (publicerad 2014-02-28) ⬅️
Visa alla fritidsledar- och idrottsinstruktörsjobb i Karlstad,
Hammarö,
Forshaga,
Grums,
Kil eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Karlstads kommun, Kultur- och fritidsförvaltningen i Karlstad Kultur- och fritidsförvaltningen, med cirka 200 anställda och en omsättning på 220 miljoner kronor, bidrar till kommunens vision "Karlstad 100 000" genom att skapa förutsättningar för:
"Livsglädje för alla, både för kropp och själ, genom kunskap, bildning, kreativitet, upplevelser, folkhälsa och idrott".
Till förvaltningens verksamhetsområden hör bland annat bibliotek, kommunarkiv, Alsters Herrgård, turism, arrangemang, stöd till föreningslivet, fritidsgårdar, parklekar, fritidsanläggningar som t ex badhus och idrottsplatser, spår, leder och strövområden.
Publiceringsdatum2009-03-19ArbetsuppgifterSimundervisning och märkestagning vid olika kommunala badplatser.
KvalifikationerSimlärarutbildning steg 2 eller simlärarassistentutbildning steg 1. Minimiålder avseende simlärare 18 år.
Arbetstider och omfattningAllmän visstidsanställning, tillträde: 2009-06-29, upphör: 2009-07-24
ErsättningLön/Sysselsättningsgrad: Arbetstid 30 timmar/vecka
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2009-04-23
Vi ber dig helst söka tjänsten genom länken i denna annons. Detta underlättar hanteringen av inkomna ansökningar.
Ange följande referens när du ansöker: KFN-2009-162
Ansökan kan skickas till e-postadress:
kulturochfritidsforvaltningen@karlstad.seAnsökan sker via företagets webbplats.
KontaktCharlott Granlund, 054-29 68 73
FöretagKarlstads kommun, Kultur- och fritidsförvaltningen
AdressKarlstads kommun, Kultur- och fritidsförvaltningen
Stadshuset, Drottninggatan 32
65184 Karlstad
Jobbnummer 420159
Observera att sista ansökningsdag har passerat.