Servicetjänsteman, Söderhamn
Skatteverket / Butikssäljarjobb / Söderhamn
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Söderhamn,
Bollnäs,
Hudiksvall,
Ockelbo,
Gävle eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Skatteverket i Söderhamn,
Hudiksvall,
Gävle,
Falun,
Tierp eller i
hela Sverige Skatteverket skapar samhällsnytta och har ett högt förtroende hos allmänhet och företag. Vi tänker nytt och befinner oss i ständig utveckling. Nyfikenhet och ständigt lärande är förutsättningar för att kunna göra ett bra jobb hos oss.
Vår grundsyn är att vi är till för medborgarna. Vi utgår från att alla vill göra rätt för sig, och vi betraktar varje möte som en möjlighet att ytterligare öka förtroendet för vår verksamhet. Alla som kommer i kontakt med oss ska uppfatta oss som offensiva, pålitliga och hjälpsamma.
Dina arbetsuppgifter som servicetjänsteman på internservice
innebär att du är placerad vid en sektion där du tillsammans med dina kollegor arbetar med husansvar, behörigheter, fakturering, post, diarieföring och arkivering med tillhörande administration. I arbetet ingår också hantering av tjänstebilar, arbetsplatsservice samt godshantering med tunga lyft.
Internservice ingår organisatoriskt i den administrativa avdelningen, som tillhör huvudkontoret och levererar tjänster till övriga Skatteverket samt Kronofogden inom kundtjänst, kontorsservice, kopiering/tryck, posthantering, diarieföring och arkivering.
På Skattekontoret i Söderhman arbertar ca 95 medarbetare.
Vi erbjuder dig en arbetsplats
• med samhällsviktiga, intressanta och utvecklande arbetsuppgifter
• som är till nytta för medborgare och företag
• med öppenhet, respekt, gott bemötande och mångfald
• som stimulerar till kreativitet, lärande och utveckling
• med en god balans mellan arbete och fritid.
Vi söker dig som
• har god samarbetsförmåga och trivs med att arbeta teambaserat
• är serviceinriktad och inger förtroende
• är flexibel
• har personlig mognad
• har ett strukturerat arbetssätt
Det är meriterande om du om du har en avslutad gymnasieutbildning med godkända betyg samt om du innehar B-körkort. Det är även meriterande om du har aktuell erfarenhet av arbete som servicetjänsteman, vaktmästare, eller registrator med liknande arbetsuppgifter.
Du ska också uppfylla kriterierna i Skatteverkets medarbetarpolicy.
När vi anställer lägger vi stor vikt vid personliga egenskaper och förmågor.
Anställningarna är tidsbegränsade under sommaren 2017.
Observera att du måste vara mycket noggrann när du fyller i frågorna i slutet av din ansökan. Svaren på dessa frågor kommer att ligga till grund för det första urvalet. Vid eventuell intervju ska du kunna uppvisa betyg och intyg som styrker dina svar på urvalsfrågorna.
Välkommen med din ansökan till oss!
Vill du veta mer om Skatteverkets rekryteringsprocess?
Endast vid extern annonsering - Skatteverket använder det statliga ramavtalet för annonsförmedling. Inom detta väljer vi vilka kanaler vi ska använda för att nå intresserade med vår annonsering. Vi undanber oss därför vänligen samtal från annonsförmedlare eller -försäljare.
Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
Publiceringsdatum2017-01-30ErsättningIndividuell lönesättning
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-02-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMalin Hjulström, sektionschef 010-576 72 44
Lars Norberg, sektionschef 010-573 18 48
Sommarjobb på Skatteverket,
sommarjobb@skatteverket.seLinda Englund, facklig kontaktperson ST 010-576 24 39
FöretagSkatteverket
AdressSkatteverket
Box 123
17194 Solna
KontorsadressBox 123
Jobbnummer 3288891
Observera att sista ansökningsdag har passerat.