Servicetekniker inom Mötesteknik
Mybw Office Management Document Solution AB / Teknikjobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla teknikjobb i Linköping,
Mjölby,
Åtvidaberg,
Finspång,
Motala eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Mybw Office Management Document Solution AB i Linköping,
Solna,
Stockholm,
Göteborg,
Helsingborg eller i
hela Sverige Vår drivkraft är att ha kunden i fokus och guida våra kunder in i framtidens arbetsplats. Drivkraften lockar inte bara duktiga medarbetare, utan också ambitiösa kunder och de största leverantörerna i branschen. I flera år har vi blivit certifierade som en GPTW-arbetsplats där varje medarbetare bidrar till vår goda arbetsmiljö.
I takt med att vi växer söker vi nu en till AV-tekniker till vårt team i Linköping. I den här tjänsten kommer du att hjälpa våra kunder med de tekniska lösningarna vi tillhandahåller, med fokus på AV inom konferens- och mötesteknik.
Publiceringsdatum2022-03-24Dina arbetsuppgifterSom AV-tekniker hos oss arbetar du primärt med våra videokonferens- och AV-lösningar hos våra befintliga kunder. Merparten av våra installationer vi gör hos kunderna görs i team om minst två personer. Genom att hjälpa våra kunder är du en nyckelspelare i hur kunden upplever servicen och leveransen från oss.
Dina arbetsuppgifter• Installera AV - och videokonferenslösningar hos våra kunder
• Utföra serviceärenden hos våra kunder
Kompetenser och Egenskaper
Till denna tjänst söker vi någon som:
• Har ett tekniskt intresse
• Meriterande är om du har erfarenhet av AV-installationer och/eller Videokonferens-lösningar eller liknande fältarbete med någon form av IT-relaterade uppgift
• Har lätt att sätta sig in i tekniska problem och lösa dem på egen hand
• Körkort är ett krav.
Som person är du:
Social och trivs i mötet med andra människor. Du har en god känsla för service, och logiskt tänkande, du mår själv bra när dina kunder och kollegor gör det. Jobbet innebär planering av dina egna dagar och du bör ha en god känsla för hur du ska prioritera för att upprätthålla en hög servicegrad och effektivitet.
Vi erbjuder:
• Great Place to Work-certifierad arbetsplats 2020 & 2021
• Fantastiska kollegor!
• O.M Care: rikslunchkort, friskvårdsbidrag, förmånsportalen Benify och 1h träning i veckan på arbetstid
• Årlig kick-off
Start: Omgående med hänsyn till eventuell uppsägningstid.
Vi arbetar med löpande urval, så tveka inte att skicka in din ansökan direkt om du är intresserad av rollen. Har du frågor kan du kontakta mig, Jonas Hällkvist på
Jonas.hallkvist@officemanagement.seVi ser fram emot din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-08-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagMYBW Office Management Document Solution AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Mybw Office Management Document Solution AB (org.nr 556483-4371),
http://www.officemanagement.se/ Arbetsplats Office Management
Kontakt Sara Lundberg
sara.lundberg@officemanagement.se Jobbnummer 6469143
Observera att sista ansökningsdag har passerat.