Servicekoordinator till Swegon i Norrköping
Professionals Nord Rekrytering AB / Administratörsjobb / Norrköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Norrköping,
Söderköping,
Finspång,
Linköping,
Katrineholm eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Professionals Nord Rekrytering AB i Norrköping,
Söderköping,
Finspång,
Linköping,
Katrineholm eller i
hela Sverige Vill du bli en del av ett marknadsledande bolag, ha varierande arbetsuppgifter på ett företag med goda arbetsförhållanden och dessutom möjligheten att göra skillnad för människor och miljön? Då kan denna tjänst vara något för dig. Vi söker efter dig som trivs i en roll med många kontaktytor och som gillar administrativa arbetsuppgifter. Sök tjänsten redan idag, vi arbetar löpande med urvalen!
Publiceringsdatum2023-04-12Om företagetMed Swegon som arbetsgivare får du inte bara en god arbetsmiljö, utan även innovation, hållbarhet och personlig utveckling. Bolaget har en kultur som präglas av värderingar; "Customer Empathy, Trust och Commitment", som genomsyrar allting och är utgångspunkten i de beslut som fattas och hur de agerar mot varandra. Känner du att du står och stampar och att utvecklingen stagnerat? Välkommen ombord, Swegon är en öppen organisation med korta beslutsvägar och gott om utvecklingsmöjligheter. Swegons produkter är designade för att skapa ett bra inomhusklimat men det är lika viktigt att ha ett bra arbetsklimat och en god balans mellan karriär och privatliv.
Om tjänstenTjänsten är ett konsultuppdrag under 12 månader, därefter är vår intention att anställningen övergår till Swegon förutsatt att alla parter är nöjda med samarbetet. Rekryteringsprocessen sker genom Professionals Nord och alla frågor kring tjänsten hänvisas till
info@pn.se.
Dina arbetsuppgifterI rollen som Servicekoordinator kommer du att tillhöra en avdelning inom eftermarknad tillsammans med tio andra personer. Huvuddelen av teamet arbetar som servicetekniker vilka du kommer att ha ett väldigt nära samarbete med. Vi ser därför att du har god samarbetsförmåga samt är van att planera och strukturera ditt arbete utefter vad som behöver prioriteras för stunden. I rollen ingår innebär flertalet administrativa uppgifter såsom återrapportering av teknikers uppdrag, orderhantering, kontering av leverantörsfakturor. Tjänsten innebär också en del kundkontakter. Arbetstiderna är 7-16 och du kommer att utgå från Swegons kontor i Norrköping.
Vi söker dig som:
* Har tidigare erfarenhet från liknande administrativt/koordinerande arbete
* Har god samarbetsförmåga
* Har god data- och systemvana
* Har goda kunskaper i svenska och engelska
Det är även meriterande om du har arbetat med fakturering sedan tidigare.
Förutom att du behöver identifiera dig med bolagets värdeord ser vi att du som person är van att arbeta strukturerat och trivs i en roll av självgående karaktär.
START: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid
OMFATTNING: Heltid
Sök tjänsten nedan genom att fylla i din information samt bifoga dokument. Logga gärna vidare in på "Mina sidor" efter att du bekräftat ditt konto, här kan du skapa din kandidatprofil vilket utökar din chans till drömjobbet! Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på
info@pn.se Ersättning Fast lön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-05-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Professionals Nord Rekrytering AB (org.nr 556987-8399),
https://pn.se/ Kontakt Leveranschef
Marija Biletic
marija.biletic@pn.se 070 880 32 23 Jobbnummer 7650741
Observera att sista ansökningsdag har passerat.