Servicekoordinator söker
Nobeli Business Support AB / Organisationsutvecklarjobb / Karlskoga
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla organisationsutvecklarjobb i Karlskoga,
Lekeberg,
Degerfors,
Nacka,
Storfors eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Nobeli Business Support AB i Karlskoga,
Örebro,
Linköping eller i
hela Sverige Trivs du med att vara spindeln i nätet med många olika kontaktytor och dessutom är en mycket god administratör med stort intresse för system? Är du dessutom driven och vill få ta ett stort eget ansvar i rollen, då kan du vara vår nya kollega. Vi söker nu en servicekoordinator med systemansvar till vårt verksamhetsområde Säkerhet.
Vi erbjuder en bred roll där du får möjlighet att jobba nära verksamheten och vara ett stöd till både arbetsledning och våra säkerhetstekniker/installatörer i bl.a. resursplanering av inkomna beställningar och projekt samt uppföljning, administration och fakturering av desamma.
På Nobeli jobbar vi utifrån grundsynen respekt och omsorg för perspektiven kund, affär och varandra i en balans, vilket också blir viktiga perspektiv i rollen som servicekoordinator.
Vi jobbar aktivt med att automatisera och digitalisera våra tjänster och som servicekoordinator kommer du jobba med att bidra till att utveckla och digitalisera de processer som ligger till grund för verksamhetens och Nobelis tillväxt. Ditt huvudansvar i rollen kommer därmed vara att tillsammans med verksamheten jobba med att förvalta verksamhetens produktionssystem för att säkerställa leverans, uppföljning och fakturering på ett så effektivt sätt som möjligt. Du kommer även stödja arbetsledningen med uppföljning, prognoser och analys relaterat till produktionsutfall och planeringsprocessen.
För att trivas i rollen tror vi att du är självgående och trygg samt tycker om att få ta stort eget ansvar.
Det finns möjlighet till hemarbete och vi erbjuder kompetensutveckling och ett stort utbud av förmåner.
Publiceringsdatum2022-10-06KvalifikationerVi söker dig som har några års erfarenhet av administration, service och koordinering samt har ett ekonomiskt sinne. Vi ser gärna att du har erfarenhet av systemadministration/-förvaltning och förståelse för systemintegrationer. Det kan också vara så att du jobbat som säkerhetstekniker och känner dig redo att ta klivet in på kontoret.
Då en stor del av arbetet sker i interaktion med andra ser vi att du har en god kommunikativ förmåga där du på ett prestigelöst sätt samarbetar och skapar goda relationer med både kunder och kollegor.
Vi tror också att du har ett strukturerat arbetssätt, är lösningsorienterad och har ett högt eget driv.
Tjänsten kräver svenskt medborgarskap då en registerkontroll kommer göras i samband med anställningen samt god svenska i tal och skrift.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet från säkerhetsbranschen eller från vårt ärendehanteringssystem Winserv.
Nobeli ett tjänsteföretag med ett kunderbjudande inom bl a verksamhetsområdena Dokumenthantering, Lön och personal samt Säkerhet.
Företaget har ca. 140 anställda med en omsättning på ca 180 miljoner och finns i Karlskoga, Örebro, Linköping och Jönköping. Läs mer på
www.nobeli.se. Vi erbjuder utvecklande uppdrag i nära relation med kollegor och kunder. Då företaget befinner sig i en expansiv fas får du ta stort eget ansvar samtidigt som vi prioriterar kompetensutveckling, resurser och stöd för att du ska lyckas och utvecklas i din yrkesroll. Vår värdegrund är viktig för oss och den bygger på respekt och omsorg för kunden, affären och varandra.
KvalifikationerKörkortskrav• B (Personbil)
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningFast
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-10-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagNobeli Business Support AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Nobeli Business Support AB (org.nr 556016-3247),
http://www.nobeli.se Körkort För detta jobb krävs körkort.
Kontakt Linda Neander
linda.neander@nobeli.se 0738611424 Jobbnummer 7048745
Observera att sista ansökningsdag har passerat.