Serviceinriktade kontaktcenterhandläggare

Kontaktcenter, Sollentuna kommun / Butikssäljarjobb / Sollentuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Sollentuna, Upplands Väsby, Järfälla, Danderyd, Upplands-Bro eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Kontaktcenter, Sollentuna kommun i Sollentuna

Sollentuna kommun växer med cirka 1000 personer varje år och har 70 000 invånare. Vi arbetar för att ge våra boende och företagare bästa möjliga service. Enligt Statistiska Centralbyråns medborgarundersökning är Sollentunaborna nöjdast i landet. Sollentuna kommun har 2 500 kompetenta och engagerade medarbetare som arbetar med att driva och utveckla kommunen. Hos oss hittar du intressanta och varierande jobb med goda utvecklingsmöjligheter.

Kontaktcenter öppnade 2011 och svarar på frågor inom kommunens alla verksamhetsområden. Vi är uppdelade i två grupper och sitter i ett öppet kontorslandskap. Vi söker sommarvikarier och timvikarier till vårt kontaktcenter, som är intresserade av att svara på och hjälpa våra kunder med de frågor de har om kommunens verksamheter.

Publiceringsdatum
2016-03-28

Dina arbetsuppgifter
Arbetet innebär att du har många kundkontakter främst genom telefon, men även per e-post, sociala medier och personliga besök där du svarar på frågor om alla kommunens områden, såsom bygglov, gata, park, barnomsorg, skola, socialtjänst osv. Vi arbetar parallellt i många olika it-program och har tät kontakt med våra uppdragsgivare på kontoren. Vi söker dig som genuint vill ge bästa, möjliga service till våra kunder och som har intresset och erfarenhet inom våra svarsområden.

Du ska kunna bemöta kunder på ett trevligt, professionellt och engagerat sätt även när trycket ökar.  Du är en van it-användare och du är bra på att samarbeta. Vidare är du ansvarsfull, har initiativförmåga och klarar att driva arbeten självständigt.

Administrativa uppgifter ingår i arbetet.

Dina personliga egenskaper
Som person vill vi att du är

Positiv, serviceinriktad och flexibel Lösningsinriktad och servicemedveten Utåtriktad med en mycket god kommunikativ förmåga Stresstålig och kapabel att ta till dig och använda nya kunskaper snabbt En god lagspelare som samarbetar och klarar varierade arbetsuppgifter i högt tempo Intresserad av att hålla dig uppdaterad inom ditt yrkesområde och kommunens verksamheter

Utbildning och erfarenhet
Kvalifikationer
 Du uttrycker dig väl i svenska såväl i tal som i skrift.

Meriterande:

Dokumenterad utbildning eller erfarenhet inom något av kommunens områden, och/eller inom kundservice.

Erfarenhet av arbete i kommunala kontaktcenter/kundtjänster. 

 Övrigt:

Vi kommer att intervjua sökanden löpande.

Varaktighet, arbetstid
Sommarvik/timvik maj-aug 2016

Ersättning
timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-04-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Ewa Roséen 08-5792 1752

Företag
Kontaktcenter, Sollentuna kommun

Adress
Kontaktcenter, Sollentuna kommun
Turebergs Torg 1
19186 Sollentuna

Kontorsadress
Turebergs Torg 1

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2746856

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Kontaktcenter, Sollentuna kommun

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Kontaktcenter, Sollentuna kommun: