Serviceinriktad receptionist till växande bolag!
Academic Work Sweden AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Academic Work Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Tycker du om att ge förstaklassig service till människor i din omgivning? Som receptionist hos CMI Group får du vara med på en spännande tillväxtresa där du har en viktig roll för bolagets intern- och externservice. Gillar du mötet med människor och brinner för service? Då kan det vara dig vi söker! Skicka in din ansökan redan idag!
OM TJÄNSTEN
CMI Group är ett svenskt investmentbolag som äger och utvecklar företag. CMI Group är huvudsakligen inriktad på verksamheter inom fintech, kapitalförvaltning samt investeringar i tillväxtbolag. Med verksamhet i Sverige och utomlands, med drygt 300 antal anställda i 35 bolag, erbjuder CMI Group unika investeringsmöjligheter genom att erbjuda nischade finansiella lösningar och produkter baserade på kompetent och bred analys samt initierad marknadssyn.
Företagskulturen kännetecknas av professionalism, hög kompetens, nytänkande i kombination med entreprenöriellt driv.
Huvudkontoret är placerat i moderna lokaler i Mood Gallerian i centrala Stockholm.
#
#
#
Du erbjuds
• Varierande arbetsuppgifter
• Ett givande och socialt arbete
• Att bli en del av ett familjärt team på en arbetsplats med härlig kultur
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
ARBETSUPPGIFTER
Som receptionist har du en central roll med mycket kontakter både utåt mot kunder och leverantörer men även internt inom företaget. I dina arbetsuppgifter ingår bl.a
• Bemanna reception och ansvara för telefoni / växel
• Ta emot besökare i receptionen.
• Sköta in- och utgående post samt dokumenthantering.
• Sköta inköp av kontorsmaterial och förbrukningsvaror etc.
• Ansvarar för all typ av service, måltider, kaffe och fika inför varje bokade möten.
• Säkerställa att konferensrummen är uppdaterade, fina och i bra skick innan möten.
• Vara behjälplig med interna evenemang som t ex evangemang och sommarfester.
• Ansvara för den allmänna trivseln för våra gäster och övrig personal.
• Ansvara för bokningsrutinen och säkerställer att personal följer reglerna.
• Ansvara för att bokningsrutinen och växeln är välfungerande.
VI SÖKER DIG SOM
Det är en fördel om du har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och att du kommer från en bransch där kunden är i fokus. För att lyckas och trivas i rollen som receptionist tror vi att du har en stor social kompetens med god serviceanda, är noggrann, effektiv och stresstålig. Du är en positiv person med god integritet och har lätt för att anpassa dig till rådande behov. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.
Vi erbjuder trevliga och mycket kunniga medarbetare och ett företag som är i ständig utveckling.
#
Vi kommer lägga extra stor vikt vid dessa egenskaper:
• Serviceinriktad
• Initiativtagande
• Problemlösande
• Flexibel
Övrig information
• Start: omgående
• Omfattning: heltid, långsiktigt
• Placering: Mood Gallerian
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Ersättning Enligt avtal
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-02-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "15088404".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Academic Work Sweden AB (org.nr 556559-5450),
http://www.academicwork.se Arbetsplats Academic Work
Jobbnummer 7390208
Observera att sista ansökningsdag har passerat.