Serviceinriktad ordermottagare till Euromaster
Adecco Sweden AB / Kontorsjobb / Varberg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Varberg,
Falkenberg,
Kungsbacka,
Halmstad,
Mölndal eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Varberg,
Falkenberg,
Kungsbacka,
Halmstad,
Mölndal eller i
hela Sverige Är du en person som vill vara med på en framgångsresa där innovation och framåtanda är i fokus? Där du själv har möjligheten att utvecklas och påverka ditt arbetssätt samt komma med nya idéer för att främja verksamheten?
Som person älskar du en händelserik vardag, är lösningsorienterad, nyfiken och har alltid ett starkt fokus på kundnöjdhet. Du har en god datavana och gillar att ha ordning och reda. Känns det igen? Då ska du söka nu!
Vi på Adecco hjälper vårt kundföretag, Euromaster, att hitta en serviceinriktad ordermottagare.
Publiceringsdatum2017-06-12Om tjänstenEuromaster, som är en del av Michelinkoncernen, är Europas största däckkedja med över 2000 försäljningsställen i 15 länder. I Sverige har Euromaster över 65 egna verkstäder och 43 samarbetspartners från Gällivare i norr till Trelleborg i söder, samt en egen regummeringsfabrik. Hos Euromaster finner kunderna marknadens bredaste sortiment av däck, fälg likväl som tillbehör. De är drygt 450 anställda och omsätter över 1 MDR SEK. Det finns stora möjligheter till karriärutveckling såväl nationellt som internationellt.
Som serviceinriktad ordermottagare kommer du att ingå i ett team med ett antal kollegor där ni arbetar i ett öppet kontorslandskap.
* Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att innefatta:
Ordermottagning
* Stämma av och säkerställa att produkterna finns hemma
* Registrering/korrigering av order
* Lägga order till leverantörer
* Övrig administration
Vidare ansvarar du för att kommunicera med kund för att bekräfta leverans men också vid frågor kring logistik och orderbeställning. Här finns det möjlighet att själv påverka och effektivisera ditt arbetssätt och därför är det viktigt att kunna arbeta både självständigt och i grupp. Utöver kontakt med kund och leverantör kommer du även att kommunicera och ibland supporta interna kollegor såsom säljare, supply- och ekonomiavdelningen.
Om dig
Vi söker dig som är van vid att arbeta med kundservice, gärna med erfarenhet av att arbeta med telefon och dator som verktyg. Du har lätt för att utrycka dig samt är rak och tydlig i din kommunikation. Du hanterar det svenska språket obehindrat i tal såväl som skrift och du har även goda kunskaper i engelska. Har du erfarenhet av att arbeta administrativt kommer du in i rollen snabbt.
Vidare ser vi att du har ett intresse för bilar och är intresserad av att lära dig om olika däck, fälgar, bulthål m.m.
Som person är du positiv, alert och vill ständigt leverera en god kundnöjdhet! Du är noggrann i ditt arbetssätt och har en god förmåga att tänka logiskt.
Viktigt för tjänsten är:
• Du är serviceinriktad
• Du har ett intresse av bilar och dess tillbehör
• Du har en god kommunikativ förmåga
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-06-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSofia Petersson
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Östra Hamngatan 26-28
41109 GÖTEBORG
KontorsadressÖstra Hamngatan 26-28
Jobbnummer 3552163
Observera att sista ansökningsdag har passerat.