Serviceinriktad medarbetare till Skellefteå Discgolf
Ghost Competence AB / Administratörsjobb / Skellefteå
2022-02-24
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Serviceinriktad medarbetare till Skellefteå Discgolf " (publicerad 2022-04-26) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Skellefteå,
Robertsfors,
Piteå,
Norsjö,
Vindeln eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ghost Competence AB i Skellefteå,
Robertsfors,
Piteå,
Norsjö,
Luleå eller i
hela Sverige Skellefteå Discgolf är en ideell idrottsförening som driver discgolfterminalen i Bergsbyn.
Inför säsongen behöver de hitta en ansvarsfull och serviceminded person som kan möta alla besökare med ett leende och positiv inställning.
Är du den som vill ta ansvar för försäljningen i shopen och sköta föreningens administration då vill vi att du söker tjänsten.
Information om tjänsten
Tjänsten är en visstidsanställning på heltid under sommarmånaderna maj-aug. Arbetstiderna kan variera då öppettiderna är 10-21 på dagarna, även helgarbete kan förekomma.
Som ansvarig för shop och övrig administration sköter du försäljning av greenfee, hanterar kiosk samt fungerar som handledare för feriepersonal som arbetar på banan.
Dina personliga egenskaper är avgörande för att lyckas då vi ser personen ha en social och positiv inställning till att skapa en trevlig upplevelse för alla besökare.
Då verksamheten drivs av en ideell förening krävs att du har ett prestigelöst arbetssätt och hjälper till där det behövs.
Information om kundföretaget
Skellefteå Discgolf är en ideell idrottsförening som driver discgolfterminalen i Bergsbyn. Föreningen har i dagsläget 273 medlemmar och ca 12.000 besökare. Föreningen grundades 1985 och Discgolfterminalen i Bergsbyn invigdes 2003 och anses vara en av världens bästa och mest välskötta discgolfbanor, så vi är oerhört stolta över den. Flest besökare har vi vanligtvis under sommarmånaderna; juni, juli och augusti.
Publiceringsdatum2022-02-24Arbetsuppgifter• Ansvar för handledning av feriearbetare.
• Säljansvar över shopen.
• Ta hand om all logistik, personal, företagsbokningar eller privata evenemang, fylla på varor i kiosken etc.
• Vissa praktiska sysslor som städning och assistera övrig personal med diverse göromål.
• Administrera föreningens sociala medier.
Vi söker dig som
• Har tidigare erfarenhet av försäljning och adminstration.
• Är serviceminded och har en positiv inställning.
• Grund erfarenhet i kassahantering.
• Datorvana
Meriterande är om du har erfarenhet av personalansvar och handledning av ungdomar, gärna inom föreningslivet.
Jobbet innebär att du kan jobba självständigt men även samarbeta i team.
Jobbet kräver B-körkort och ett utdrag från belastningsregistret.
Fakta
Start: Enl. ök
Anställningsform: Visstidsanställning Heltid
Ort: Skellefteå (Bergsbyn)
Sista dag att ansöka är 2022-04-03
Ansök om jobbet genom att skapa en personlig användare med cv och personligt brev via vår karriärweb
www.ghostcomptence.seObs! Vi tar inte emot ansökningar via e-post.
Vid ev. frågor kontakta ansvarig rekryteringskonsult via e-post:
elin@ghostcompetence.seVaraktighet, arbetstid
Heltid Visstid, 3-6 månader
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-04-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagGhost Competence AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "1050".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Ghost Competence AB (org.nr 559001-8569),
http://ghostcompetence.se/ Körkort För detta jobb krävs körkort.
Kontakt Elin Lindgren
elin@ghostcompetence.se 070-669 00 26 Jobbnummer 6374973
Observera att sista ansökningsdag har passerat.