Serviceinriktad IT-supporttekniker sökes till Humana
Humana Assistans AB / Supportteknikerjobb / Örebro
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Örebro,
Kumla,
Hallsberg,
Nora,
Lindesberg eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Humana Assistans AB i Örebro,
Kumla,
Hallsberg,
Nora,
Lindesberg eller i
hela Sverige Vill du jobba på ett företag där du varje dag bidrar till att ge andra människor ett bra liv och du erbjuds ett arbete med spännande utvecklingsmöjligheter? Välkommen till Humana! Läs mer på
www.humana.seHumanas IT-avdelning söker en supporttekniker till Örebrokontoret.
Arbetsuppgifter
Som supporttekniker kommer du att representera Humanas IT-avdelning gentemot verksamhet och externa beställare. Din huvudsakliga arbetsuppgift är att via telefon och e-post hantera inkommande problem och frågeställningar gällande Humanakoncernens IT-plattform och system. Det innebär att med ett högt servicetänk hantera ärenden på ett effektivt och strukturerat sätt. Du kommer också bidra till att, tillsammans med övrig IT-personal, utveckla vår IT-avdelning, dess arbetssätt och processer.
Publiceringsdatum2017-11-24Kvalifikationer Du har IT-teknisk utbildning från universitet/högskola samt några års erfarenhet av IT-support. Service är något du är och står för, både gentemot användare och kollegor. För att lyckas i rollen krävs att du är strukturerad, driven, har ett högt servicetänk, god kommunikationsförmåga och ett professionellt förhållningssätt.
Vi erbjuder
På Humana har vi en bra anledning att stiga upp och gå till jobbet varje dag. Vi är hängivna uppgiften att ge så många människor som möjligt ett bra liv. Det är en stor uppgift. Och vi har tur - vi har 15 000 talangfulla medarbetare.
Vi tror på Engagemang, Ansvar och Glädje och ger våra medarbetare frihet att vara dem de är. Vi kombinerar en nära relation till våra kunder med styrkan i att vara ett stort modernt nordiskt bolag med många utvecklingsmöjligheter.
Vi tror på att ge våra medarbetare ett eget ansvar och på att ha starka ledare som inspirerar, stödjer och coachar. Vi bygger varaktiga relationer - med våra kunder, med våra samhällspartners och med varandra. Vi hjälper våra medarbetare att utveckla sin kompetens och bygga meningsfulla karriärer.
Ansökningsförfarande
Känner du dig inspirerad av vårt företag och jobbet som IT-supporttekniker? Då ser vi fram emot att ta del av din ansökan innehållande CV och personligt brev så snart som möjligt, dock senast den 4 december. Vi hanterar löpande inkommande ansökningar.
Tjänsten är en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning och start enligt överenskommelse.
Sökande till tjänsten kan komma att få genomföra våra rekryteringstester Matrigma och MAP.
Vi tar endast emot ansökningar via länken Ansök nedan.
Humana är ett ledande nordiskt omsorgsföretag som erbjuder tjänster inom individ- och familjeomsorg, personlig assistans, äldreomsorg och bostäder med särskild service enligt LSS. Humana har cirka 15 000 engagerade medarbetare i Sverige, Norge och Finland som utför omsorgstjänster till över 7 000 människor. Vi arbetar efter visionen "Alla har rätt till ett bra liv".
Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
ErsättningIndividuell lönesättning
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-12-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMichael Sandin, Chef IT Servicedesk
michael.sandin@humana.seFöretagHumana Assistans AB
AdressHumana Assistans AB
Box 184
70230 ÖREBRO
KontorsadressFabriksgatan 22, 5 tr
Jobbnummer 3821658
Observera att sista ansökningsdag har passerat.