Serviceinriktad administratör till kund i Göteborg!

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Göteborg
2016-04-28
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Serviceinriktad administratör till kund i Göteborg!" (publicerad 2016-05-18) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Har du erfarenhet som administratör och söker nya utmaningar? Trivs du i en självständig roll? Vi på Adecco Office & HR söker dig till uppdrag hos vår kund i bygg- och anläggningsbranschen.

Hur ser din arbetsdag ut?
Syftet med befattningen är i huvudsak att på ett konsekvent sätt hantera eftermarknads relaterade frågor som reklamationer, försäkringsärenden samt bonushantering för samtliga kunder inom respektive region.

Som administratör kommer du först och främst att hantera interna verksamhetssystem (arbetsorder, fakturering, krediteringar, rapporter, omplaceringar, nya avtal och kunder mm). Du kommer att ha mycket telefon och mailkontakt med både interna och externa kunder. Vidare kommer du att utreda om skada/brott/påverkan omfattas av försäkring och ha tät dialog med företagets försäkringsansvarige inför besked för kunder. Du kommer också att ha uppföljningar av upparbetad bonusgrundande volym per kund och KC och skapa underlag för reglering av bonus. Vidare kommer du att tolka avtal, överenskommelser och dialog med såväl säljare som kund angående aktuell bonus. Du kommer också att vara ansvarig för affärsutvecklingsprojekt.

Uppdraget är med start omgående och kommer att pågå till sista augusti med god chans till förlängning och övertag. Arbetstiderna är på heltid, vardagar ca. kl. 07.00-16.00. Du kommer att bli anställd hos Adecco och arbeta hos vår kund i Göteborg.

Vem trivs här?
Du som har minst 3-4års yrkeserfarenhet, gärna som administratör kommer snabbt att komma in i arbetet. Har du goda datakunskaper, framför allt i Office-paketet samt har lätt för att lära dig nya system, så är detta tjänsten för dig. Har du även god systemvana kan du göra ett uppskattat arbete hos vår kund. Då du kan komma att ha vissa internationella kontakter är du van vid att använda såväl svenska som engelska i det dagliga arbetet, både i tal och i skrift. Du är en glad och framåt person som trivs bra med administrativa arbetsuppgifter och som gärna tar egna initiativ och kommer med idéer. Din fallenhet för att strukturera upp och utföra arbetet noggrant kommer att komma väl till pass och din förmåga att stå på dig i de situationer som kräver det gör att du når stor framgång.

Vad erbjuder vi?
Vi kan erbjuda en spännande möjlighet till personlig och professionell utveckling på uppdragen hos våra kunder.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.

Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.

Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Mer information om Adecco finns på www.adecco.se

Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden.

Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta Kandidatsupport på 08-598 980 10.

Välkommen att söka!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Publiceringsdatum
2016-04-28

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-05-06
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Alexandra Fahlström (rekryteringsansvarig)73-684 71 35

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Östra Hamngatan 26-28
41109 GÖTEBORG

Kontorsadress
Östra Hamngatan 26-28

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2813221

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: