Serviceinriktad Administratör sökes
Msx International Ltd. England, Filial / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Msx International Ltd. England, Filial i Göteborg,
Borås,
Trollhättan,
Malmö,
Södertälje eller i
hela Sverige MSX International är ett internationellt ledande serviceföretag inom bilbranschen. Vårt fokus är kundtillfredsställelse och lönsamhet för våra samarbetspartners och kunder, vilka är bilimportörer och deras återförsäljare. Med mer än 75 års erfarenhet inom bilbranschen och drygt 5000 anställda experter i 51 länder, har MSXI det som krävs för att förstå marknadens dynamik och för att ta våra kunder ett steg längre än sina konkurrenter.
Serviceinriktad Administratör sökes för blandade uppgifter
Just nu är vår organisation inne i ett expansivt skede och vi behöver därför tillfälligt att utöka styrkan på kontoret. Som administratör kommer du vara en viktig del i vårt lilla kontorsteam och självständigt arbeta med varierande arbetsuppgifter inom administration, projektadministration och receptionsuppgifter.
Placeringsort och omfattning:
Göteborg, kontoret ligger i Gårda. Omfattning 100%, varaktighet i 3 månader. Tillträde omgående.
Publiceringsdatum2013-10-17Dina arbetsuppgifterAllmän administration/Reception
• Beställa kontorsmaterial, visitkort, frimärken, telefonabonnemang etc.
• Öppna posten och svara i växelnumret.
• Göra rese- och mötesbokningar.
• Uppdatera register och sköta allmän administration.
Projektadministration
• Hjälpa Account Managers att samla in information och underlag.
• Bistå med uppstartsarbete i projekt såsom att göra beställningar och bokningar.
• Assistera Account Managers och Managing Director med löpande uppgifter.
Arbetet kan också innebära enklare ekonomiuppgifter.
Som administratör hos oss tror vi att du:
• Har flera års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter.
• Gärna har eftergymnasial utbildning inom administration eller ekonomi (KY nivå).
• Gärna har erfarenhet från arbete i ekonomi- och lönesystem.
• Självständigt tar tag i arbetsuppgifter och finner en lösning.
• Är noggrann och organiserad.
• Är serviceinriktad och en positiv person.
• Har en bra analytiskförmåga och känsla för siffror.
• Talar och skriver svenska mycket bra och har en bra nivå på engelska.
Om du är intresserad av tjänsten vänligen skicka din ansökan till:
recruitmentnordics@msxi-euro.comVänligen märk ansökan med "Administratör". Ansökan bör innehålla både ett CV och ett personligtbrev. Urval kommer ske löpande så vänligen skicka din ansökan så snart som möjligt.
För frågor kring tjänsten, vänligen kontakta:
Bodil Carlsen, Human Resources Manager +46 (0)31 337 88 43
Besök gärna
www.msxi-euro.com för mer information.
Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 3 - 6 månader
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2013-11-15
Ansökan kan skickas till e-postadress:
recruitmentnordics@msxi-euro.comFöretagMSX INTERNATIONAL LTD. ENGLAND, FILIAL
AdressMSX INTERNATIONAL LTD. ENGLAND, FILIAL
DRAKEGATAN 7
41250 GÖTEBORG
KontorsadressDRAKEGATAN 7
GÖTEBORG
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 031-3378840
Jobbnummer 1679265
Observera att sista ansökningsdag har passerat.