Serviceinriktad Administratör sökes

Msx International Ltd. England, Filial / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Msx International Ltd. England, Filial i Göteborg, Borås, Trollhättan, Malmö, Södertälje eller i hela Sverige

MSX International är ett internationellt ledande serviceföretag inom bilbranschen. Vårt fokus är kundtillfredsställelse och lönsamhet för våra samarbetspartners och kunder, vilka är bilimportörer och deras återförsäljare. Med mer än 75 års erfarenhet inom bilbranschen och drygt 5000 anställda experter i 51 länder, har MSXI det som krävs för att förstå marknadens dynamik och för att ta våra kunder ett steg längre än sina konkurrenter.

Serviceinriktad Administratör sökes för blandade uppgifter

Just nu är vår organisation inne i ett expansivt skede och vi behöver därför tillfälligt att utöka styrkan på kontoret. Som administratör kommer du vara en viktig del i vårt lilla kontorsteam och självständigt arbeta med varierande arbetsuppgifter inom administration, projektadministration och receptionsuppgifter.

Placeringsort och omfattning:
Göteborg, kontoret ligger i Gårda. Omfattning 100%, varaktighet i 3 månader. Tillträde omgående.

Publiceringsdatum
2013-10-17

Dina arbetsuppgifter
Allmän administration/Reception
• Beställa kontorsmaterial, visitkort, frimärken, telefonabonnemang etc.
• Öppna posten och svara i växelnumret.
• Göra rese- och mötesbokningar.
• Uppdatera register och sköta allmän administration.

Projektadministration
• Hjälpa Account Managers att samla in information och underlag.
• Bistå med uppstartsarbete i projekt såsom att göra beställningar och bokningar.
• Assistera Account Managers och Managing Director med löpande uppgifter.

Arbetet kan också innebära enklare ekonomiuppgifter.

Som administratör hos oss tror vi att du:
• Har flera års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter.
• Gärna har eftergymnasial utbildning inom administration eller ekonomi (KY nivå).
• Gärna har erfarenhet från arbete i ekonomi- och lönesystem.
• Självständigt tar tag i arbetsuppgifter och finner en lösning.
• Är noggrann och organiserad.
• Är serviceinriktad och en positiv person.
• Har en bra analytiskförmåga och känsla för siffror.
• Talar och skriver svenska mycket bra och har en bra nivå på engelska.

Om du är intresserad av tjänsten vänligen skicka din ansökan till:
recruitmentnordics@msxi-euro.com

Vänligen märk ansökan med "Administratör". Ansökan bör innehålla både ett CV och ett personligtbrev. Urval kommer ske löpande så vänligen skicka din ansökan så snart som möjligt.

För frågor kring tjänsten, vänligen kontakta:
Bodil Carlsen, Human Resources Manager +46 (0)31 337 88 43

Besök gärna www.msxi-euro.com för mer information.

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 3 - 6 månader
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-11-15
Ansökan kan skickas till e-postadress: recruitmentnordics@msxi-euro.com

Företag
MSX INTERNATIONAL LTD. ENGLAND, FILIAL

Adress
MSX INTERNATIONAL LTD. ENGLAND, FILIAL
DRAKEGATAN 7
41250 GÖTEBORG

Kontorsadress
DRAKEGATAN 7
GÖTEBORG

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 031-3378840

Jobbnummer
1679265

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Msx International Ltd. England, Filial

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Msx International Ltd. England, Filial: