Servicedeskmedarbetare till spännande IT-företag

Bravura / Supportteknikerjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Öckerö eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.

Publiceringsdatum
2014-09-24

Företaget
Vår kund är ett konsultföretag specialiserat på IT-infrastruktur. Infrastrukturen byggs upp utifrån väl beprövade koncept och kunderna är både små och stora organisationer i privat och offentlig sektor.

I rollen som servicedeskmedarbetare arbetar du inhouse och hanterar supportärenden för företagets kunder. Du tar emot ärenden via telefon och ärendehanteringssystem och supportar klienter i främst Windows miljö. I de mest komplicerade ärendena kommer du att få stöttning av teknisk expertis. Supporten hanterar ett stort antal IT-användare över hela Sverige inom både privat och offentlig verksamhet. För rätt person finns det mycket goda möjligheter till en framtida utveckling hos företaget.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som servicedeskmedarbetare arbetar du inhouse och hanterar supportärenden för företagets kunder. Du tar emot ärenden via telefon och ärendehanteringssystem och supportar klienter i främst Windows miljö. I de mest komplicerade ärendena kommer du att få stöttning av teknisk expertis. Supporten hanterar ett stort antal IT-användare över hela Sverige inom både privat och offentlig verksamhet. För rätt person finns det mycket goda möjligheter till en framtida utveckling hos företaget.

Kvalifikationer
• Tidigare erfarenhet av IT-support i Windowsmiljö samt eventuellt andra operativsystem
• Goda kunskaper i felsökning av mjukvara, hårdvara och nätverk
• Dokumentationserfarenhet
• Tidigare erfarenhet av att jobba enligt ITIL
• Microsoft-certifieringar (meriterande)
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska

Dina personliga egenskaper
Vi söker dig med ett stort teknikintresse och problemlösningsförmåga som är hungrig och vill framåt i din karriär. Du utstrålar positivitet och driv och du trivs i en social roll med mycket kontakt både internt och externt. I den här rekryteringen kommer vi att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Göteborg
Lön: Fast lön enligt ök.
Kontakt: Maria Kihlgren, tel. 031-788 09 83

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval av ansökningar. Ansökan sker på www.bravura.se . Välkommen att söka!

Sökord: support, IT-support, helpdesk, servicedesk second line, 2nd line, Windows, klient, Exchange, infrastruktur, IT, Göteborg

Arbetstider och omfattning
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön enligt ök.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-10-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Maria Kihlgren 08-40024050 maria.kihlgren@bravura.se

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1480

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2007540

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: