Servicedeskmedarbetare till globalt IT-företag

Bravura / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Hos Bravura finns jobb både för dig med erfarenhet och för dig i början av karriären. Bravura hjälper företag över hela Sverige med bemanning och rekrytering inom tjänstemannaområdet. Vi särskiljer oss genom vårt stora engagemang och vår dedikation till att alltid hitta de smartaste lösningarna. Vi tror på att ständigt försöka förenkla och förbättra rekryteringsprocessen för alla parter genom att vara flexibla och snabba, men samtidigt erbjuda ett engagerat och personligt bemötande. På detta sätt kan vi garantera ett lyckat rekryteringsresultat för både företag och kandidat.

Publiceringsdatum
2016-04-14

Företaget
Företaget designar och levererar lösningar inom kollektivtrafiken som exempelvis automatiska biljettbetalningssystem och passagerarinformationsdisplaysystem. De har kontor dels i Sverige men tillhör en större global organisation med huvudkontor i Australien. Totalt har företaget runt 800 anställda, varav cirka 30 av dessa arbetar på Stockholmskontoret.

Dina arbetsuppgifter
Som servicedesk-medarbetare ger du teknisk support till företagets kunder och fälttekniker kring ett biljettsystem som företaget tillhandahåller. Ärendena inkommer via ett ärendehanteringssystem. I arbetsuppgifterna ingår allt från administration till fältservice. Arbetstiderna är förlagda vardagar mellan 8-17.

Kvalifikationer
Utbildning: Avslutad gymnasial utbildning
Erfarenhet: Någon typ av IT-support samt erfarenhet av felsökning av hårdvara
Meriterande: Mycket goda kunskaper inom Excel och SQL

Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska.

Som person tror vi att är du social, driven och duktig på att ta egna initiativ. Du är tekniskt intresserad, gillar att ge god service samt har en god samarbetsförmåga.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Stockholm, Globen
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/ " shape="rect" target="_blank">http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: IT-support, servicedesk, helpdesk, felsökning, hårdvara, fälttekniker, fjärrstyrning

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-05-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Jessica Larsson 08-40024050 jessica.larsson@bravura.se

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2781913

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

     

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: