Servicedeskmedarbetare till globalt IT-företag
Bravura / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Hos Bravura finns jobb både för dig med erfarenhet och för dig i början av karriären. Bravura hjälper företag över hela Sverige med bemanning och rekrytering inom tjänstemannaområdet. Vi särskiljer oss genom vårt stora engagemang och vår dedikation till att alltid hitta de smartaste lösningarna. Vi tror på att ständigt försöka förenkla och förbättra rekryteringsprocessen för alla parter genom att vara flexibla och snabba, men samtidigt erbjuda ett engagerat och personligt bemötande. På detta sätt kan vi garantera ett lyckat rekryteringsresultat för både företag och kandidat.
Publiceringsdatum2016-04-14FöretagetFöretaget designar och levererar lösningar inom kollektivtrafiken som exempelvis automatiska biljettbetalningssystem och passagerarinformationsdisplaysystem. De har kontor dels i Sverige men tillhör en större global organisation med huvudkontor i Australien. Totalt har företaget runt 800 anställda, varav cirka 30 av dessa arbetar på Stockholmskontoret.
Dina arbetsuppgifterSom servicedesk-medarbetare ger du teknisk support till företagets kunder och fälttekniker kring ett biljettsystem som företaget tillhandahåller. Ärendena inkommer via ett ärendehanteringssystem. I arbetsuppgifterna ingår allt från administration till fältservice. Arbetstiderna är förlagda vardagar mellan 8-17.
KvalifikationerUtbildning: Avslutad gymnasial utbildning
Erfarenhet: Någon typ av IT-support samt erfarenhet av felsökning av hårdvara
Meriterande: Mycket goda kunskaper inom Excel och SQL
Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska.
Som person tror vi att är du social, driven och duktig på att ta egna initiativ. Du är tekniskt intresserad, gillar att ge god service samt har en god samarbetsförmåga.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Stockholm, Globen
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här:
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/ " shape="rect" target="_blank">
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla
info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: IT-support, servicedesk, helpdesk, felsökning, hårdvara, fälttekniker, fjärrstyrning
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-05-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJessica Larsson 08-40024050
jessica.larsson@bravura.seFöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2781913
Observera att sista ansökningsdag har passerat.