ServiceDesk / HelpDesk / 1st Line Support
Bravura Sverige AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
2020-02-07
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "ServiceDesk / HelpDesk / 1st Line Support" (publicerad 2020-04-15) ⬅️
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.
Publiceringsdatum2020-02-07FöretagetAddPro är en innovativ och rådgivande IT-leverantör med kontor i Stockholm, Malmö, Göteborg, Helsingborg och Kristianstad. AddPro är en av dem främsta applikations- och molnintegratörerna i Sverige och erbjuder kunder lösningar som uppfyller högt ställda verksamhetskrav. Addpro har specialiserat sig på att lösa kundens behov av produkter, tekniskt stöd och tjänster inom IT med fokus på molntjänster och molntjänstanalys. På kontoret i Stockholm arbetar idag femton personer inom Helpdesk.
Dina arbetsuppgifterI din roll som helpdeskmedarbetare tar du emot ärenden från kunderna via telefon och mejl. Du jobbar utifrån ett ärendehanteringssystem där du hjälper kunder med frågor som rör Active Directory, Exchange, Microsoft Office 365 samt Microsoft Word. Frågorna kan exempelvis beröra användar-, felsöknings- eller behörighetsfrågor. I denna roll får du även följa med ut på kundbesök och utföra on-site-uppdrag.
Kvalifikationer• Avslutad gymnasial utbildning
• Telefonvana
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift både på svenska och på engelska
• Erfarenhet från helpdesk / servicedesk är meriterande
• Kunskaper inom Active Directory, Exchange, Windows och Office 365 är meriterande
Som person tror vi att du har ett starkt driv samt viljan att lära dig mer om IT. Du har en naturlig servicekänsla och är trygg i kontakten med kunder. Vidare är du en strukturerad och noggrann person som gillar problemlösning. Som helpdeskmedarbetare ingår du i ett team, därför är det viktigt att du har god samarbetsförmåga. Du måste inte ha tidigare erfarenhet av helpdesk/servicedeskarbete för att passa in i denna roll, det viktigaste är att du har intresset att lära dig mer inom området samt har rätt driv och inställning.
Övrig information:
Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Sundbyberg, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: helpdesk, servicedesk, 1st line, IT-support, supporttekniker, service, kundservice, IT, Stockholm, Sundbyberg, molnlösningar, cloud, support
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-02-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBravura Sverige AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Jobbnummer 5085330
Observera att sista ansökningsdag har passerat.