Servicechef / Service manager till Hasselblad
Bravura / Elektronikjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla elektronikjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Öckerö eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.
Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.
Publiceringsdatum2017-05-02FöretagetHasselblad grundades 1941 och är en av världens ledande tillverkare av kameror och linser. Med en lång historia av att skapa ergonomisk design och hög kvalitet har Hasselblads kameror använts för att ta några av världens mest välkända bilder, såsom den första månlandningen. Huvudkontoret är beläget i Göteborg där varje kamera är handgjord på plats. År 2016 släppte Hasselblad en ny produktserie som markerar den nya era de står inför med att leverera digitala kameror av hög kvalitet och med en hög service.
Dina arbetsuppgifterSom servicechef har du fullt personalansvar för ett team om nio personer och du driver serviceverkstaden på huvudkontoret i Göteborg. Det senaste året har Hasselblad gjort en stor resa med nya produkter på marknaden och organisationsförändringar, något som genomsyrar hela företaget. Utöver att leda och fördela arbetet ligger därför ditt fokus på att analysera och utvärdera arbetet för att ta fram olika förbättringsåtgärder och möta de nya ambitionerna. Du arbetar bland annat med att undersöka återkommande produktproblem samt vidtar åtgärder för att säkerställa effektiva arbetssätt för att följa upp kvalitetsarbetet och minska leveranstider till kund.
Kvalifikationer• Du är utbildad ingenjör, förslagsvis inom elektroteknik eller mekanik
• Du har några års erfarenhet av att arbeta i en ledande roll med ansvar över processer och förbättringsarbeten, såsom erfarenhet från supply chain quality assurance och/eller verifiering inom elektronik
• Du har tidigare arbetat med kundservice
• Du talar och skriver obehindrat på engelska
• Det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta i såväl stora som mindre tekniska organisationer
Du som söker är en person som har vana av att leda andra och du har förmågan att få med dig gruppen i förändringar och nya arbetssätt. Du är trygg i kontakten med nya människor och du anstränger dig att leverera lösningar då du har en vilja att vara tillmötesgående i kontakten med kund. Vidare har du en förmåga att analysera statistik och arbetssätt samtidigt som du motiveras av att driva förändringsarbete.
Övrig information:
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: <a href='
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/</a>Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <ahref='mailto:
info@bravura.se'>
info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Sökord: servicechef, service manager, enhetschef, avdelningschef, personalansvar, personalledning, teknik, kamera, Hasselblad, Göteborg
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-06-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktLinn Schulz
linn.schulz@bravura.se 08-40024050
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1480
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Jobbnummer 3469320
Observera att sista ansökningsdag har passerat.