Service- Och Marknadskoordinator Till Leco

serveOffice ab / Administratörsjobb / Stockholm
2017-03-06
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Service- Och Marknadskoordinator Till Leco" (publicerad 2017-03-09) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos serveOffice ab i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Huddinge eller i hela Sverige

LECO Corporation Svenska AB är ett helägt dotterbolag till amerikanska LECO Corporation. Företaget levererar analysutrustning till kemiska och fysikaliska laboratorier på den nordiska marknaden. Vi tillhandahåller en totallösning kring de instrument vi levererar i form av utbildning, installation, service, reparation och förbrukningsartiklar. Vårt kontor är för närvarande beläget i Upplands Väsby men vi är i färd med att söka nya lokaler i norrförort till Stockholm. Idag har vi 14 anställda med lokal närvaro även i Malmö och Finland. Läs gärna mer om LECO på www.se.leco-europe.com samt www.leco.com.

serveOffice har fått uppdraget att för LECOs räkning rekrytera en service- och marknadskoordinator på 80 %. Tjänsten är på konsultbasis med start 3:e april och pågår i minst sex månader. För rätt person finns mycket goda chanser till fast anställning hos LECO.

Arbetsbeskrivning
I denna tjänst kommer din huvudsakliga uppgift vara att koordinera och assistera LECOs servicepersonal från kontoret. Det innefattar uppgifter såsom att ta emot- och delegera serviceuppdrag samt hantera servicepersonalens scheman. Vidare så kommer du att hantera hela orderprocessen, allt ifrån bokning av kundorder, internbeställning av produkter samt fakturering.

Som service- och marknadskoordinator kommer du även administrera LECOs olika serviceavtal, uppdatera kunder i deras CRM-system, övervaka och delegera inkommande mail, skapa urval för marknadsföring, publicera innehåll på LECOs hemsida samt svara på inkommande samtal.

Kvalifikationer
Vi söker dig som har genomgått en gymnasieutbildning med inriktning mot ekonomi. Du har tidigare erfarenhet av orderhantering och koordinering och du har även en god datorvana med erfarenhet från Office-paketet, särskilt Excel, samt något CRM- eller affärssystem.

Flytande svenska och engelska i både tal och skrift är ett krav. Kan du dessutom finska ses det som meriterande.
För denna tjänst lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper och ser gärna att du är strukturerad och självgående. Du är utåtriktad och tycker om att ha mycket kontakt med såväl kunder som kollegor och du har även ett sort driv och en vilja att utvecklas i rollen. Då kontoret är mindre så är det också viktigt att du är initiativtagande och själv både ser och tar tag i saker som dyker upp.

Vi erbjuder dig
Ett spännande och varierande arbete där du får arbeta med- och ha ansvar för flera olika uppgifter. Du hamnar på en arbetsplats under utveckling med trevliga kollegor där nya rutiner fortfarande arbetas fram vilket ger dig en möjlighet att påverka.

Och som konsult hos serveOffice erbjuder vi dig
Genom våra ledord #personligtengagerad, #skickligtproduktiv och #proffsigtkreativ skapar vi de bästa förutsättningarna för våra medarbetare. Hos serveOffice får du engagerade kollegor, och ledare som har insett att nyckeln till nöjda kunder är att vår egen personal är nöjd och mår bra.

Vi erbjuder därför alla våra medarbetare generösa villkor i form av bland annat friskvårdsbidrag och ett brett förmånspaket. Dessutom anordnar vi kontinuerligt återkommande trevliga aktiviteter för att skapa en "vi-känsla" bland alla våra medarbetare. Det ska vara kul att vara en del av serveOffice!

Ansökan och kontakt
Låter det intressant? Tveka inte, utan skicka in din ansökan med personligt brev och uppdaterat CV snarast. Observera att urvalet görs löpande. Frågor kring tjänsten besvaras av Tobias Persson på 076-051 89 79 eller tobias.persson@serveoffice.se.

Välkommen!

Varaktighet, arbetstid
Deltid Bemanning

Publiceringsdatum
2017-03-06

Ersättning
Månatlig löneutbetalning

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-03-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
serveOffice AB

Adress
serveOffice AB
Vasagatan 16
11120 Stockholm

Kontorsadress
Vasagatan 16 11120 Stockholm

Jobbnummer
3356227

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från serveOffice ab

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos serveOffice ab: