Service Office Specialist

HHD Service AB / Administratörsjobb / Halmstad
2025-03-04


Visa alla administratörsjobb i Halmstad, Laholm, Båstad, Falkenberg, Ängelholm eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos HHD Service AB i Halmstad

Är du en social och serviceinriktad person som söker ett varierat arbete med mycket kundkontakt? Då kan det vara dig vi söker som Service Office Specialist till vårt nya kontor i Halmstad!
Om Interhone
Interhome grundades i Schweiz 1965 och vi är stolta över den framgång och erfarenhet inom uthyrning av semesterhus och lägenheter vi byggt upp under alla dessa decennier. Idag är Interhome Europas ledande uthyrare av kvalitetssäkrade semesterhus och lägenheter över hela världen. Genom vårt starka lokala engagemang i Halmstad och globala räckvidd säkerställer vi hög kvalitet och service för våra gäster, husägare och samarbetspartners.
Detta innebär tjänsten
Som Service Office Specialist blir du en viktig del av vårt engagerade team, där du jobbar nära LSO Managern och stöttar i det dagliga arbetet. Du är regelbundet i kontakt med husägare, gäster och vårt dygnet-runt-kundtjänstteam för att säkerställa hög kundnöjdhet och kvalitet i våra tjänster. Din roll innebär att du även övervakar städrutiner, utför kvalitetskontroller och hanterar bokningsförfrågningar.
I rollen
Som Service Office Specialist kommer du att ansvara för att regelbundet uppdatera produktbeskrivningar, priser, specialerbjudanden och bokningsvillkor. Du hanterar bokningsförfrågningar, avbokningar, specialönskemål och allmänna frågor inför gästernas ankomst. Dessutom ansvarar du för att förnya kontrakt, lösa klagomål, genomföra överföringar och hantera ekonomiska ärenden, inklusive krediter och återbetalningar
Samarbete med husägare, partnerbyråer och Interhomes kundtjänst är en central del av rollen.
Du är trygg med att kommunicera på engelska, både i tal och skrift, lyhörd och bemöter kunder professionellt. Du trivs med att jonglera flera arbetsuppgifter, prioriterar smart och använder tiden effektivt. Erfarenhet av Microsoft Office är ett plus, och du är nyfiken på att lära dig vårt system för bokning och drift. Är du dessutom en lösningsorienterad problemlösare, självsäker i dina beslut och intresserad av resebranschen? Då är vi övertygade om att du kommer trivas hos oss.
Om du är intresserad
Kontakta oss för mer information eller skicka in din ansökan redan idag - urval sker löpande.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2025-04-03
E-post: Mehdi.selimi@interhome.group

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "LSO Halmstad".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
HHD Service AB (org.nr 556732-1996)
Storgatan 15 (visa karta)
302 43  HALMSTAD

Körkort
För detta jobb krävs körkort.

Arbetsplats
Interhome AB

Kontakt
Mehdi Selimi
Mehdi.selimi@interhome.group
0700969421

Jobbnummer
9199517

Prenumerera på jobb från HHD Service AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos HHD Service AB: