Service & Setup Manager till internationell bank

SJR in Scandinavia AB / Backofficejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla backofficejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos SJR in Scandinavia AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Järfälla eller i hela Sverige

Är du intresserad av att anta nästa utmaning på en stor internationell bankkoncern, där du får arbeta i en serviceorienterad och kundnära miljö? Då tycker vi att du ska ta en titt på denna möjlighet!

SJR söker nu för kunds räkning en Service & Setup Officer, som kommer att arbeta för att skapa bästa möjliga förutsättningar för kunder inom Global Transaction Banking. Dina uppgifter kommer bland annat att innefatta att

• Aktivera nya kunders produkter i banken
• Säkerställa att kundens produkter fungerar optimalt
• Behandla förfrågningar och synpunkter från kunder
• Vara "örat mot rälsen" och hålla en dialog med organisationen för att förbättra och utveckla bankens produkter
• Säkerställa nya kunder (KYC)

Du arbetar kundnära med service via både telefon och mail, samt har ett nära samarbete med bankens Front Desk. Rapportering sker till Head of Implementation and Service, Nordics.

Du arbetar i ett högt tempo och en spännande internationell miljö, där den ena dagen inte är den andra lik.

Detta är ett konsultuppdrag om 6 månader, med start omgående, och med anställning via SJR. Kunden sitter i City i Stockholm.

Vem söker vi?
För att lyckas i och trivas med denna roll tror vi att du har en universitets- eller högskoleexamen inom ekonomi, IT eller marknadsföring samt ett par års erfarenhet av arbete inom bank eller treasury. Du är bekant med Corporate Cash Management (CCM) och Know Your Customer (KYC) samt har en god systemvana.

Som person tror vi att du är serviceinriktad, stresstålig, ansvarsfull, nyfiken och drivs av att ständigt utveckla processer och rutiner. Nöjda kunder är en viktig drivkraft hos dig.

Du talar engelska och svenska, eller annat skandinaviskt språk, flytande. Du har en god kommunikativ förmåga och trivs i en internationell miljö med högt tempo.

Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Publiceringsdatum
2021-09-10

Så ansöker du
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Gustav Kendel på 076-647 16 45. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2021-10-08.

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla uppgifter kring hälsa, medborgarskap, sexuell läggning eller medlemskap i fackförening. Notera även att vi tyvärr inte kan ta emot CV via e-post.

Varmt välkommen med din ansökan!

För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår integritetspolicy: https://sjr.se/gdpr/integritet... (https://sjr.se/gdpr/integritetspolicy/)

Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.

Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget SJR in Scandinavia AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB, Ogunsen AB, SJR IT AB och WES AB.

Titel: Service & Setup Officer

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-02-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Sjr In Scandinavia AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Sjr In Scandinavia AB (org.nr 556443-2929), http://www.sjr.se/

Arbetsplats
SJR

Jobbnummer
5958112

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från SJR in Scandinavia AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos SJR in Scandinavia AB: