Service Manager

Telenor Sverige AB / Backofficejobb / Stockholm
2020-12-09
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Service Manager" (publicerad 2023-07-17) ⬅️


Visa alla backofficejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Telenor Sverige AB i Stockholm, Solna, Huddinge, Järfälla, Botkyrka eller i hela Sverige

Det här är vi
För oss kommer människan alltid först. Och tekniken först därefter. Du ska alltid kunna vara uppkopplad med de och det som betyder mest för just dig. Vår övertygelse är att uppkopplade samhällen är starkare samhällen. Som en Telenor-medarbetare kommer du att vara en viktig pusselbit av en större internationell organisation som vill skapa samhällsnytta genom att leverera förstklassig uppkoppling i de samhällen vi verkar.

Nu söker vi en driven och strukturerad medarbetare till vårt team inom Business Operations i rollen som Service Manager. Telenor är mitt i en pågående stark digital transformation och vi tror att alla på något sätt är innovatörer. Därför välkomnar vi medarbetare som tänker nytt, på sitt eget vis.

Vad du kommer att göra
Service and Contract Management inom Business Operations fokuserar på hela Telenors tjänsteportfölj för stora och medelstora företag samt myndigheter och organisationer. Allt för att i ännu högre grad kunna erbjuda våra kunder de bästa helhetslösningarna Service and Contract Management är en enhet på 14 kompetenta medarbetare som levererar professionella tjänster till våra företagskunder. Nu söker vi en ny Service Manager med placeringsort i Solna, Stockholm.

Som Service Manager kommer du bland annat att ha ett ansvar för några av Telenors största kunder. Du kommer arbeta i en nära dialog och hitta de bästa lösningarna för våra kunder. I en nära dialog med kundansvarig kommer du att utveckla och förvalta relationer i syfte att skapa nöjda kunder. Du agerar som Telenors representant mot kund och tar ansvar för löpande operativa frågor och säkerställer att vi levererar enligt överenskommet avtal. Tillsammans med kundansvarig säkerställer och utvecklar vårt erbjudande mot kund och hittar den bästa lösningen för respektive kund. I kunddialog hittar du tillfällen för merförsäljning i syfte att skapa en ömsesidig lönsam affärsrelation.
* Ansvarar för driftmöten enligt avtalat intervall
* Uppföljning och ansvar för kundens avtalade SLA efterlevs
* Upprätta drifthandbok
* Processutveckling internt och externt samt gentemot underleverantörer

Vem du är
Vi söker dig som har lång erfarenhet av att arbeta i en serviceorienterad miljö med ett stort kundfokus. För att lyckas i den här rollen ser vi att du har en stark presentation- och kommunikationsförmåga och arbetar för att bygga upp långsiktiga kundrelationer. Du har hög integritet och trivs att arbeta med att skapa kundnöjdhet och ständigt sträva efter att förbättra vårt samarbete med våra kunder. Du har en förmåga att tänka utanför boxen för att hitta de bästa lösningarna och har en vana vid att samordna och strukturera arbete.
* Flerårig erfarenhet inom närliggande ansvarsområden
* Eget driv och strukturerat arbetssätt
* Kommunikativ
* Mycket god erfarenhet och känsla för service
* Mycket god kunskap och/eller intresse inom mobil kommunikation, fasttelefoni och datakommunikation

Vårt löfte
Nyckeln till vår framgång är en balanserad arbetskraft. För att säkra det arbetar vi aktivt för att främja en arbetsmiljö där våra anställda får stöd och egenmakt inom alla sina arbetsområden. Vi lovar dig ett mänskligt företag som har hög vilja till självförbättring och att snabbt anpassa sig till en digitaliserad värld. Du välkomnas varmt in till ett skickligt team av professionella kolleger och utöver detta erbjuder vi även:
* Ett flexibelt arbetssätt - träna på lunchen utan att stressa tillbaka till jobbet, att i lugn och ro kunna lämna/hämta upp barn från förskolan och jobba hemifrån de dagar du behöver. Så länge du kan leverera vad du ska så är friheten stor.
* Utbildningsprogram så att du som medarbetare kan fördjupa din kunskap och bredda kompetensen.
* Ett generöst hälsovårdspaket innehållandes exempelvis Give me a break-days, friskvårdsbidrag, tjänstepension och mycket mer.

Sök till oss idag

Om du tycker att det här låter intressant och vill höra mer, vänligen kontakta Jessica Roos, jessica.l.roos@telenor.se. Skicka inte dit CV via mail, dessa kommer inte att utvärderas

Sista ansökningsdagen: vi utvärderar ansökningar löpande så sök idag

Placeringsort: Solna

Bra att känna till

Enligt Telenors policy genomför vi bakgrundskontroll på slutkandidat för samtliga rekryteringar.

Varaktighet, arbetstid
FULLTIME PERMANENT

Publiceringsdatum
2020-12-09

Ersättning
SALARY

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-12-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Telenor Sverige AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "J094778".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Telenor Sverige AB (org.nr 556421-0309)

Jobbnummer
5482017

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Telenor Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Telenor Sverige AB: