Service Desk Agent Dansk språkig Sthlm eller Sundsvall

2022 Wecall AB / Kundservicejobb / Sundsvall
2025-03-17


Visa alla kundservicejobb i Sundsvall, Timrå, Mark, Härnösand, Nordanstig eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos 2022 Wecall AB i Sundsvall

Bli vår Service Desk Agent i vårt SPOC center (Single Point of Contact center) för en av våra kunder på Wecall!
Är du tekniskt intresserad och har en passion för att ge riktigt bra service? Då kan du vara den vi söker!
Vi söker nu en Dansktalande Service Desk Agent som vill bli en del av vårt team i Sundsvall eller i Stockholm. På Stockholmskontoret jobbar du tillsammans med en Finsk Service Desk Agent och tillsammans med andra mysiga kommunikatörer i andra projekt. I Sundsvall jobbar du med 8 andra agenter samt övriga kontoret och de olika avdelningarna.
Om rollen
I rollen som Service Desk Agent är du förstahandskontakt för en av våra kunder och hjälper till att lösa tekniska problem snabbt och effektivt. Målet är att problemsöka och lösa problemet inom 10 minuter eller skicka ärendet vidare till 2:nd line support. Du kommer att hantera inkommande ärenden via telefon, chat, portal och mail, och arbeta i kundens ärendehanteringssystem.
Vem är du?
Vi tror att du har en stark känsla för service och god förståelse för teknik. Du trivs med att arbeta i team och sätter teamet framför jaget, och samarbetar gärna med andra teknikintresserade kollegor. Vi ser gärna att du kan kommunicera obehindrat på svenska, engelska samt finska.
Varför Wecall?
På Wecall har vi en kultur där vi värderar kvalitet och lagarbete högt. Som en av Sveriges ledande kontaktcenter strävar vi efter att skapa en arbetsplats där alla trivs och utvecklas. Vårt team består av engagerade medarbetare i olika åldrar och med varierande bakgrunder, och vi satsar på vår personal genom förmåner som friskvårdsbidrag, kollektivavtal och trevliga kontorsmiljöer. Du kommer att arbeta från vårt kontor i Sundsvall, där vi upprätthåller hög säkerhet i kundens IT-system, vilket gör distansarbete otillåtet.
Arbetstid och villkor:
• Heltid: 40 timmar i veckan
• Arbetstider: Schemaläggning mellan kl. 06:45-17:00
• Placeringsort: Sundsvall eller Stockholm
Är du redo att bli en del av Wecall och göra skillnad för våra kunder?
Hör av dig till Kamilla Söderberg på 0733-470903 för frågor eller skicka din ansökan till ansokan@wecall.se

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2025-04-16
E-post: ansokan@wecall.se

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "SDA DK".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
2022 Wecall AB (org.nr 556550-7687)

Kontakt
Kontaktcenter chef
KAMILLA SÖDERBERG
kamillasoderberg1968@gmail.com
0733470903

Jobbnummer
9227212

Prenumerera på jobb från 2022 Wecall AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos 2022 Wecall AB: