Service Delivery Coordinator till Coromatic

Bravura Sverige AB / Inköpar- och marknadsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Publiceringsdatum
2023-01-22

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Coromatic har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Coromatic en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Om företaget
Coromatic är Nordens ledande leverantör av lösningar för verksamhetskritisk infrastruktur, så kallade Critical Facilities Solutions som säkrar tillgänglighet för kraftförsörjning och datakommunikation. Coromatic har ett heltäckande tjänsteerbjudande, där de tar fullt ansvar från strategi och design till integration, underhåll och drift av Critical Facilities Solutions. Deras expertkunskap är inom kraft, kyla, nätverk, datakommunikation samt säkerhet. Coromatic gör det möjligt för företag och organisationer att driva sin verksamhet utan avbrott, oavsett tid på dygnet. De har drygt 530 anställda i Norden och har i dagsläget levererat lösningar och tjänster till företag i mer än 50 länder runtom i världen.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som Service Delivery Coordinator arbetar du huvudsakligen ute på kundsite i Göteborg. Där ansvarar du för planering och uppföljning av samtliga åtaganden, gällande drift och underhåll av verksamhetskritisk infrastruktur inom el, reservkraft och kyla på kundens datacenter. Du säkerställer att detta åtagande sker på det mest resurseffektivaste sätt genom god planering. Du arbetar med uppdragsplanering via ärendehanteringssystem och ansvarar för att koordinera till företagets tekniker eller andra utförare. När uppdragen är klara följer du upp arbeten som genomförts och säkerställer att de blivit slutförda korrekt enligt uppsatta riktlinjer, avtal och angiven tidsplan. Du kommer därtill kontinuerligt även vara delaktig för förbättringsarbeten kopplat till processer och arbetsmetoder. Du kommer att arbeta tätt ihop med Coromatics Operations team, serviceteam, underentreprenörer, leverantörer och kundkontakter. Det är en roll med breda kontaktytor där du har intern och extern kontakt både via telefon och mejl.

• Säkerställa leveransen av uppdrag mot kund
• Ansvar över planering och förbättringsarbete
• Uppföljning av ärenden kring fakturering och avtal
• Koordinering och administration

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad gymnasial utbildning, gärna inom ekonomi, administration eller teknik
• God kunskaper i Office-paketet och excel
• Minst 3 års arbetslivserfarenhet av administration
• Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift
• Arbetslivserfarenhet inom service, drift och/eller teknik är meriterade

För att lyckas i rollen som produktionsplanerare är du engagerad, serviceinriktad och har en god problemlösningsförmåga. Du trivs i en miljö där det krävs flexibilitet då oförutsedda händelser sker. Du ser konsekvenserna av din arbetsinsats och du anstränger dig för att leverera hög kvalitet. Därtill är du noggrann och har förmågan att hålla och skapa struktur i ditt arbete, även under högt arbetstempo. I rollen arbetar du tätt ihop med ditt team, vilket gör det viktigt att du uppskattar att arbeta tillsammans med andra.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-02-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Selina Fredin
selina.fredin@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
7367525

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: