Service Coordinator till Gilbarco Veeder-Root i Stockholm!
Gilbarco Veeder-Root AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Gilbarco Veeder-Root AB i Stockholm,
Håbo,
Norrtälje,
Filipstad,
Kristinehamn eller i
hela Sverige Gilbarco Veeder-Root AB är världsledande inom tanknings- och betalautomatsystem för drivmedelsanläggningar. Vi tillhandahåller och installerar tankapparatur, pumpar, säljsystem och övervakningssystem samt tar helhetsansvaret för service av dessa åt våra kunder. Gilbarco Veeder-Root AB är en del av Fortive-koncernen.
Läs mer om oss:
https://www.gilbarco.com/nd/svVill du ge service i världsklass? Vi söker en Service Coordinator till vårt kontor i Stockholm!
Tycker du att det är spännande att arbeta i en föränderlig miljö med drivna kollegor? Drivs du dessutom av att komma på proffsiga lösningar av hög kvalité, då har vi rollen för dig! Som Service Coordinator hos oss på Gilbarco Veeder-Root får du möjlighet till ett stimulerande arbete där du erbjuds att vara med och stärka vårt Shared Service Center. Samtidigt lägger vi stor vikt i att du utvecklas i din roll och får bredda dina kunskaper. Bakom dig har du ett stabilt företag som är världsledande inom branschen. Tillsammans strävar vi efter att fortsätta leverera service av högsta kvalitet för att se till att vår kundnöjdhet är i topp.
Om rollen
I rollen som Service Coordinator kommer du ha ett huvudansvar att maximera kundnöjdhet och kostnadsoptimering genom samtalshantering, fakturering, planering och förbättringsarbete. Hos oss får du arbeta självständigt och ta mycket egna initiativ, tänka nytt och koordinera ärenden högt som lågt. Du är våra kunders första kontakt vid felanmälan och du ansvarar för att uppdraget utförs inom tid och på ett kostnadseffektivt sätt.
Du erbjuds
Ett mindre och sammansvetsat team med drivna kollegor.
Kontinuerligt och nära samarbete med ledningen.
En företagskultur som ger dig en stor möjlighet att göra skillnad och utvecklas.
Publiceringsdatum2019-10-23Dina arbetsuppgifterDet är du som samordnar service på vår eftermarknad. Du analyserar, supporterar och koordinerar olika typer av felanmälningar, vilket betyder att du har många kontaktytor både internt och externt. Du är ansvarig för våra fälttekniker och kommer att koordinera dessa på ett effektivt och optimalt sätt. Du kommer även att se till att resursplaneringen fungerar smidigt och stabilt, för att säkerställa att vi arbetar med hela vår befintliga kapacitet. Vi förutsätter att du är fokuserad på service och har en positiv inställning och vill fortsätta bidra till vår nuvarande positiva kundupplevelse på servicesidan.
Under en arbetsdag kommer du till exempel att:
Organisera arbetsscheman för våra tekniker
Hantera inkommande mail och samtal via vår växel gällande olika typer av ärenden
Analysera, supportera och koordinera alla ärenden som kommer in till oss
Avrapportera och följa upp hur vi arbetar med våra SLA-mål dagligen
Finna orsak och verkan till eventuella problem
Organisera och se över företagets processer och resursplanering
Jobba med att ständigt förbättra viktiga KPI:er
Sköta en del kontorsrelaterade uppgifter som exempelvis posthantering
Vi söker dig som
För att lyckas i rollen ser vi att du har en gymnasial utbildning samt erfarenhet av kundservice sedan tidigare. Vi ser gärna att du har en administrativ bakgrund samt god vana vid att kommunicera och samarbeta med olika typer av människor. Förutom svenska har du goda kunskaper i engelska, då denna tjänst innefattar mycket kontakt med kollegor och kunder. För att klara av arbetet ser vi att du har en mycket god allmän datavana och vi tror att du tycker om att vrida och vända på saker och söka information för att finna lösningar och svar. För att trivas på företaget tror vi att du är noggrann, strukturerad och lösningsfokuserad. Du gillar att jobba i många parallella processer samtidigt och i ett högt tempo. Vi ser en sökande som är nyfiken och initiativtagande, visar man framfötterna finns goda chanser att utvecklas tillsammans med företaget.
Övrig information
Placeringsort: Bromma
Start: Omgående med hänsyn till eventuell uppsägningstid.
Omfattning: Heltid.
Inlämning av ansökningar: Skicka gärna in din ansökan (CV och personligt brev) till
isabella.lundell@gilbarco.com så snart du kan. I ämnesraden skriver du "Ansökan Service Ditt namn".
Vid eventuella frågor: Kontakta gärna ansvarig rekryterare via
isabella.lundell@gilbarco.comSå ansöker duSista dag att ansöka är 2019-11-22
AdressGilbarco Veeder-Root AB
JOHANNESFREDSVÄGEN 11 A
16111 BROMMA
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Ansökan Service Ditt namn".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Gilbarco Veeder-Root AB (org.nr 556555-4325),
https://www.gilbarco.com/nd/sv/om-oss Johannesfredsvägen 11 A (
visa karta)
161 11 BROMMA
Ansökan E-post:
isabella.lundell@gilbarco.com Arbetsplats Gilbarco Veeder-Root AB
Jobbnummer 4871043
Observera att sista ansökningsdag har passerat.