Service Agent, Kundservice i Sundsvall
Nordea Bank AB / Butikssäljarjobb / Sundsvall
2018-10-11
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Service Agent, Kundservice i Sundsvall" (publicerad 2018-10-26) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Sundsvall,
Timrå,
Mark,
Härnösand,
Nordanstig eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Nordea Bank AB i Sundsvall,
Kramfors,
Hudiksvall,
Sollefteå,
Örnsköldsvik eller i
hela Sverige Det mest optimala jobb enligt mig under studietiden är ett jobb där mina tidspreferenser blir tagna i åtanke, där man vet att man blir sedd och kan utvecklas samtidigt som man har roligt. Det är exakt vad jag har upplevt under min tid som anställd hos Nordea!
Jag började jobba på Nordea mindre än ett halvår efter mina studier hade startat och jag har snart jobbat här i 2 år! Min största rädsla innan jag ansökte var att jag inte skulle ha tid att jobba och plugga samtidigt, men det jag märkte efter ett tag var att jag pluggade bättre och med mer disciplin när jag la in fler jobbpass. Detta är för att jag pluggar bättre under stress, när jag då har mindre tid att plugga under veckan så tar jag bättre vara på den tiden.
Jobbet krockar heller aldrig med föreläsningarna eftersom man alltid får välja sina egna tider. Detta är extremt skönt under tenta-veckorna eftersom man kan välja att inte lägga in något jobb alls. Rent naturligt brukar det bli att man lägger in en hel del pass i början av en ny kurs när det inte är så mycket att göra och sedan gradvis minska antalet jobbdagar per vecka. Bara av att veta att den säkerheten finns, utan ett tvång av att behöva jobba vissa exakta tider, är för mig det mest stressfria och värdefulla ett jobb kan ha att erbjuda under studietiden!
• Philip Hammar, Service Agent Kundcenter Sundsvall
Kom och arbeta med Philip och oss andra här på Kundservice i Sundsvall! I huset är vi ett gäng på 150 kollegor som nu söker fler kollegor för timanställning.
Om tjänsten
I tjänsten som Service Agent möter du våra kunder via telefon. Du är ofta kundens första kontakt och spelar därmed en viktig roll i att underlätta vardagen och skapa en bra upplevelse för kunden. Du ger förstklassig service, tips och råd kring bankens tjänster, produkter och kanaler, där du hittar de lösningar som varje enskild kund har mest nytta av. Du får kontinuerligt ta till dig nya arbetssätt, uppgifter samt lösningar och produkter, vilket innebär att du hela tiden utvecklas och håller dig uppdaterad på nyheter i banken.
Vad ska du göra?
• Tillsammans med dina kollegor ansvara för att skapa tillgänglighet, tillit och kundnöjdhet.
• Arbeta aktivt med att skapa goda kundrelationer med fokus på att lösa kundens ärende direkt.
• På ett proaktivt sätt fokusera på att hitta servicemöjligheter i mötet med kunden.
Tjänsten är placerad i Sundsvall. Du behöver ha möjlighet att arbeta olika typer av arbetspass, även kvällar och helger. Vi erbjuder alla våra nya kollegor utbildning - allt för att du ska få de bästa förutsättningarna att ge service i världsklass till våra kunder.
Din profil
Vi söker dig som har ett genuint intresse för service och för kunden. Vi ser att du:
• Har förmågan att sätta dig in i kundens situation, där du på ett skickligt sätt kopplar samman kundens behov med våra produkter och tjänster.
• Har förmågan att etablera kontakt med både kunder och kollegor.
• Arbetar aktivt med att hela tiden utvecklas där du motiveras av att dela kunskap med dina kollegor.
• Tar till dig nya digitala lösningar som du använder i mötet med kunden.
• Du har en gymnasieexamen och goda kunskaper i såväl engelska som svenska - både i tal och i skrift.
Låter det här som du? Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team!
Mer information och skicka ansökan
Välkommen med din ansökan senast den 18 oktober 2018. I samband med anställning genomför vi en komplett bakgrundskontroll. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta
susanne.k.christensen@nordea.se.
För facklig information, kontakta Finansförbundet på
finansforbundet@nordea.com eller SACO på
saconordea@nordea.com Vi tror att mångfald bidrar till att våra team uppnår bättre resultat. Därför strävar vi efter att skapa team med en mix av profiler med olika kön, i olika åldrar och med olika bakgrund och erfarenheter.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2018-10-11ErsättningMånadslönMånadslön
Månadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-10-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSusanne K Christensen
susanne.k.christensen@nordea.seFöretagNordea Bank AB
AdressNordea Bank AB
Kolvägen 17 852 29 SUNDSVALL
10571 Sundsvall
KontorsadressKolvägen 17 852 29 SUNDSVALL
Jobbnummer 4397039
Observera att sista ansökningsdag har passerat.