Seond Line-support till Ersta Diakoni
Bravura Sverige AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
2024-11-11
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss - som konsult eller rekryterad.
Publiceringsdatum2024-11-11Om tjänstenDen här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Ersta Diakoni.
Om företagetErsta diakoni är en ideell förening och Sveriges största aktör inom idéburen vård och omsorg som bedriver sjukvård, socialt arbete, utbildning och forskning professionellt och icke- vinstsyftande. De har bland annat, Ersta sjukhus, Ersta hemtjänst, Ersta äldreboende och Ersta LSS. Sedan 2010 driver även Ersta Sveriges enda barn och ungdomshospice.
Hos Ersta Diakoni blir du delaktig i en spännande utvecklingsresa där du arbetar i en koncern som är en av Sveriges största aktörer inom idéburen vård och socialt arbete. Ersta diakoni har en tydlig värdegrund som bygger på att se hela människan och våra värdeord är professionalism, tillit och hopp. I rollen tillhör du IT-avdelningens supportteam på fyra personer.
Dina arbetsuppgifterI rollen som Second Line-support på IT-avdelningen är dina huvudsakliga arbetsuppgifter att ge support till sjukhusets användare. Du arbetar on-site, vilket innebär att du är på plats och hjälper användare med tekniskt relaterade frågor men även med hjälp av fjärrstyrning. Arbetet innebär dels support i Windowsmiljöer, dels i de interna journalsystem som används i organisationen.
Som Second-line support arbetar du med de mer komplexa ärendena som eskaleras vidare från First Line. Arbetsuppgifterna omfattar allt från att hantera behörighetsfrågor till att utveckla processer framåt för en snabbare och mer effektiv problemlösning för supportteamet i sin helhet. Det innebär att du i kombination med att löpande hantera ärenden också tar vidare och effektiviserar arbetssättet för att undvika återkommande problem. Dina primära arbetsuppgifter är;
• Hantera flera ärenden parallellt
• Ta över samt ansvara för mer komplexa ärenden
• Utveckla processer och arbetssätt framåt
• Bidra med din kunskap i diverse projekt
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Arbetserfarenhet inom Second Line support
• Tidigare erfarenhet av Microsoft AD och Office 365
• Erfarenhet av att arbeta i ett ärendehanteringssystem
• Flytande kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift
• Erfarenhet eller kunskap av Intune
• Erfarenhet av enklare projektledning och eller digitaliseringsprojekt
Meriterande
* Systemadministration
• Lösa tyngre användar-problem med djupgående felsökning
• Installation, drift, felsökning och underhåll av Windows server-miljöer med tillhörande tjänster, virtualisering (VMware), lagring och backup
• Azure
• SCCM
• Molnlösningar
• Säkerhet (patchning & MFA)
• Kommunikations-, övervaknings-, virusskydds- och säkerhetslösningar
För att passa i rollen som Second Line Support hos Ersta Diakoni ser vi att du är en serviceinriktad person som har förmågan att kommunicera på ett tydligt och professionellt sätt. Du trivs med att stötta och hjälpa kollegor och användare samt känner dig trygg i att be om hjälp när du behöver. Vidare ser vi att du är en strukturerad person som har förmågan att hantera flera ärenden samtidigt och som kan prioritera arbetsuppgifter. Du är en tålmodig person som kan hantera stressiga situationer utan att det påverkar kvaliteten i det du gör. Slutligen ser vi att du stimuleras av att vara med och förbättra processer och rutiner och uppskattar en roll där du ges möjligheten att bidra med nya idéer och perspektiv.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail,
info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Ersättning Enligt överenskommelse.
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-12-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Kontakt Amanda Soldati
amanda.soldati@bravura.se 08-40024050 Jobbnummer 9004447