Senior kundansvarig säljare till Stockholm
Sogeti Sverige AB / Säljarjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Sogeti Sverige AB i Solna,
Stockholm,
Uppsala,
Västerås,
Nyköping eller i
hela Sverige Vi på Sogeti söker nu en driven och engagerad Senior kundansvarig säljare till vårt Stockholmskontor för en av våra befintliga kunder inom försäkringsbranschen.
I rollen som kundansvarig säljare/affärsutvecklare kommer du att vara vårt ansikte utåt och hantera både befintliga och nya kundrelationer hos kunden med fokus på att utveckla och vinna nya affärer. I din roll kommer du att hantera alla aspekter av kundrelationen. Att bygga strategiska partnerskap inom försäkringsområdet kommer att vara en nyckel till framgång.
I rollen kommer du att:
- Hantera alla kundrelationer och fungera som vår kontaktperson för kunden.
- Utveckla affärer och nå intäktsmål.
- Bygga och utveckla pipeline för nya möjligheter.
- Hantera hela försäljningsprocessen för alla möjligheter, inklusive initial kundkommunikation, presentationer hos kunden, hålla i kundworkshops, förhandling och avtalssignering.
- Arbeta i nära samarbete med försäljnings- och leveransteamen för att säkerställa att föreslagna erbjudanden och tjänster fullt ut uppfyller kundernas affärs- och teknologibehov.
Ser att du har erfarenhet av följande:
- 10 års erfarenhet inom IT och management
- CXO relationer & kundansvar.
- Leda RFI och RFP processer.
- Hantera och leda stora kundengagemang inom en global tjänsteportfölj.
- Ledarskap och riskhantering.
- Kan uttrycka dig väl på svenska och engelska i tal och skrift.
Dessutom är det ett extra plus, men inget krav, om du har erfarenhet av försäkringsbranschen och/eller finansiella tjänster.
Sogeti erbjuder karriärsmässig utveckling, balans i arbetslivet, goda förmåner och fokus på hälsa.
När vi frågar våra anställda varför de jobbar på Sogeti svarar de ofta "Möjligheterna!". Möjligheterna att kombinera ständigt lärande, internationella sammanhang, och familj/jobb-balans. Lika ofta nämner de den goda stämningen, de grymma kollegerna och den ständiga variationen av arbetsuppgifter. Ingen dag är den andra lik, men ett är säker, digital innovation är det bästa vi vet!
Läs mer om några av de många anledningarna som finns för att jobba hos oss:
- Våra förmåner - Här hittar du en översikt av de förmåner vi erbjuder på Sogeti.
- Din utveckling - Vårt mål är att den som är anställd hos oss ska vara på en ständig utvecklingsresa och bli den bästa versionen av sig själv.
Välkommen in med din ansökan idag, vi behandlar alla ansökningarlöpande!
Sogeti Sverige, en del av Capgemini-koncernen, med 21 kontor och 1300 medarbetare, skapar affärsvärde med teknologi för organisationer som behöver införa innovation snabbt och som vill ha en lokal partner med global skalbarhet. Med en hands-on-kultur och närhet till kunderna, implementerar Sogeti lösningar som hjälper organisationer att arbeta snabbare, bättre och smartare. Genom att kombinera agilitet och snabb implementation via en DevOps-ansats, levererar Sogeti innovativa lösningar inom test- och kvalitetssäkring, molnet och systemutveckling, förstärkta av AI, data och automation.
Alla människor ska ha samma möjligheter. Inte minst i sitt arbete, därför är jämställdhet en självklarhet för oss och vi tar mängder av initiativ för att främja detta, bland annat genom #addher - ett av Sveriges största nätverk för kvinnor i IT-branschen.
Ersättning Fast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-09-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Sogeti Sverige AB (org.nr 556631-4687),
http://www.sogeti.se/ Arbetsplats Sogeti
Jobbnummer 8782493
Observera att sista ansökningsdag har passerat.