Senior Administratör till Astra Zeneca!
Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Har du gedigen erfarenhet som administratör och vill arbeta på ett stort internationellt bolag inom läkemedelsbranschen? Vi på Adecco Office & HR söker nu en senior Administratör till Astra Zeneca!
Publiceringsdatum2016-09-02Om tjänstenSom Administratör kommer du att fungera som administrativ support på ledningsnivå såväl som i projekt. Du kommer att arbeta brett med varierande administrativa uppgifter inom Global Medicine Development. Bland annat kommer du att ha en aktiv roll vid projektmöten då din uppgift både är att föra mötet och ta protokoll. Vidare kommer du att medverka i administrativa förbättringsaktiviteter och självständigt att lösa problem och utmaningar som rör administrativa önskemål. I din roll kommer du att hantera operativa frågor och uppgifter i kombination med att utföra och stötta i mer strategiska sammanhang. Arbetet sker i en global miljö och du kommer att ha många kontaktytor varje dag. I arbetet kommer du att få hantera konfidentiell information och ha kundens förtroende i flertalet viktiga frågor.
Du kommer få en anställning i vår konsultverksamhet och arbeta på plats hos Astra Zeneca i Mölndal. Uppdraget är på heltid, dagtid, med start omgående och förväntas pågå till årsskiftet. För rätt person finns stor chans till fortsättning hos vår kund.
Obs! All kontakt gällande uppdraget sker via Adecco.
Om dig
Vi söker dig som har minst fem års erfarenhet av administrativt arbete på ett stort internationellt bolag. Din kunskap och erfarenhet inom olika administrativa processer och procedurer kommer att ta dig långt. Har du dessutom arbetat i en farmaceutisk/medicinskt utvecklingsmiljö ses det som ett stort plus. Du är van användare av olika IT administrativa system och har goda datorkunskaper i bland annat Sharepoint och MS Office. Goda kunskaper i engelska, såväl skriftligt som muntligt är en förutsättning för denna tjänst.
Som person har du en professionell framtoning och trivs i en nätverkande, kommunikativ roll med kontaktytor på olika nivåer. Din goda förmåga att strukturera och prioritera samt utföra arbetet noggrant kommer att komma väl till pass och din sociala kompetens göra att du når stor framgång. Din samarbetsförmåga och ditt naturliga sätt att arbeta proaktivt gör att du känner dig bekväm i det höga tempot. Du som är en genuint lugn och stabil person kommer snabbt in i att hantera känslig information.
Om anställningen
Tjänsten som Administratör är ett konsultuppdrag med start omgående. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden men arbetar hos Astra Zeneca i Mölndal. Tjänsten är på heltid, kontorstider, och beräknas pågå till årsskiftet men god chans till fortsättning för rätt person.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov, finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.
Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Om ansökan
Tjänsten ska tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker därför löpande under ansökningstiden. Du ansöker genom att registrera dig via formuläret nedan. Bifoga CV och personligt brev.
Första steget i vår rekryteringsprocess är att du kommer få ett eller flera tester skickade till din e-mail. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Johanna Lydén på 031-7643523.
Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Dagtid/Heltid
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-09-08
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJohanna Lydén 031-7643523
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Östra Hamngatan 26-28
41109 GÖTEBORG
KontorsadressÖstra Hamngatan 26-28
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 3027649
Observera att sista ansökningsdag har passerat.