Senior administrativ assistent till kund i Linköping
Devotum AB / Administratörsjobb / Linköping
2025-06-18
Visa alla administratörsjobb i Linköping,
Mjölby,
Åtvidaberg,
Finspång,
Motala eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Devotum AB i Linköping,
Norrköping,
Katrineholm,
Nyköping,
Eksjö eller i
hela Sverige För vår kunds räkning söker vi just nu en Senior administrativ assistent till en kund i Linköping. Uppdraget är på heltid och förväntas starta 2025-06-30 och pågå till och med 2025-11-28.
Om uppdraget I rollen som Senior administrativ assistent kommer du att arbeta nära Managing Director och ledningsgruppen på kundföretaget med ett brett spektrum av administrativa uppgifter och affärsstöd. Du kommer även att bistå inom HR, ekonomi, inköp och säkerhet samt ansvara för den interna kommunikationen på plats. Rollen innefattar planering och genomförande av olika administrativa projekt samt identifiering av förbättringsområden.
Exempel på arbetsuppgifter
• Administration av inköp, fakturor och resehantering - Stöd i onboarding och offboarding av medarbetare - Koordinering av möten, evenemang och säkerhetsrundor - Operativt stöd till Site Lead i daglig drift - Hantering av kontorsmaterial, besökare och fraktdokument - Processförbättring och säkerställande av att interna system hålls uppdaterade - Stöd vid lokala arbetsmiljö- och säkerhetsinsatser Övrigt: Start: 2025-06-30 Slut: 2025-11-28 Omfattning: 100% Placering: Linköping Bakgrundskontroll: Bakgrundskontroll av belastningsregistret är en del av processen. Anställningsform: Anställd hos Devotum då kunden inte godkänner underleverantörer i denna process.
Om dig Vi söker dig som uppfyller nedan obligatoriska krav: - Minst 5 års erfarenhet av kvalificerat administrativt arbete - Erfarenhet av att ge stöd till chefer och ledningsgrupper - Mycket god kommunikativ förmåga i tal och skrift, både på svenska och engelska - Mycket goda IT-kunskaper framförallt i Microsoft Office-paketet, inklusive Outlook, Word, Excel, PowerPoint och Teams.
Det är meriterande om du även uppfyller följande krav: - Erfarenhet av arbete inom områden som HR, ekonomi eller facility management - Tidigare erfarenhet av att koordinera säkerhetsrelaterade uppgifter (t.ex. ID-kort, besöksrutiner) - Erfarenhet av att hantera interna och externa evenemang
Önskade personliga egenskaper: - Relationsskapande och kommunikativ - Noggrann med sinne för detaljer - Flexibel och ansvarstagande - Lösningsorienterad och innovativ med förmåga att hantera förändringar - Självgående men också en lagspelare - Öppen för nya idéer och initiativ
Ansökan Låter uppdraget intressant? Skicka in din ansökan snarast då urvalsarbetet och intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Du ansöker enkelt genom att skicka in ditt CV samt svara på några frågor. De kandidater som bäst matchar rollen kommer telefonintervjuas och sedan bli kallade till en intervju hos oss på Devotum. Nästa steg är en intervju hos vår kund. Referenstagning är en del av processen.
Har du några frågor om uppdraget är du välkommen att höra av dig till ansvarig Konsultchef Vanessa Tummings på 072-897 82 65 eller
vanessa.tummings@devotum.se.
Känn dig trygg som konsult hos Devotum Som konsult hos Devotum har du möjlighet att välja om du vill fakturera genom ditt eget bolag eller bli direkt anställd hos oss. Som anställd hos Devotum erbjuds du alltid schyssta villkor enligt kollektivavtal (Almega) som bland annat innefattar friskvårdsbidrag, tjänstepension och försäkringar.
Hos oss är varje konsult viktig och våra konsultchefer finns alltid till hands för att ge dig den support och vägledning du behöver under hela uppdragsperioden.
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2025-06-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Devotum AB (org.nr 556685-9293),
http://www.devotum.se Arbetsplats Devotum
Kontakt Vanessa Tummings
vanessa.tummings@devotum.se 072-897 82 65 Jobbnummer 9394208