Särnmark söker informatör i Uppland, Dalarna, Gävle och Sundsvall
Särnmark Assistans AB / Säljarjobb / Gävle
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Gävle,
Älvkarleby,
Sandviken,
Ockelbo,
Ovanåker eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Särnmark Assistans AB i Gävle,
Älvkarleby,
Sandviken,
Tierp,
Hofors eller i
hela Sverige Särnmark är ett av Sveriges äldsta företag inom personlig assistans och grundades av nuvarande ägare i början av 1990-talet. Vi arbetar med utgångspunkt i en tydlig och uttalad värdegrund och vår främsta drivkraft är att skapa de bästa förutsättningarna för en individanpassad personlig assistans utifrån varje persons unika behov. Särnmark har idag över 3500 medarbetare och våra kunder och medarbetare finns över hela Sverige. Särnmarks huvudkontor ligger i Solna men vi har även kontor i Uppsala, Gävle, Sundsvall Malmö, Linköping, Kinna, Uddevalla, Karlstad och Visby.
Vi söker en driven informatör som gillar att arbeta på ute fältet med uppsökande verksamhet och som har ett starkt mål- och kvalitetsfokus.
Arbete på kvällar och helger förekommer i arbetet och tjänsten innebär en del resande i Sverige, vilket innebär övernattningar. Din huvudsakliga bas kommer vara Särnmarks kontor i Gävle
Ansvarsområden
Du är ansvarig för att aktivt arbeta med anskaffning av nya kunder i aktuella upptagningsområden.
Du arbetar med samtliga delar av den egna säljprocessen och följer uppställda krav på kvalitet. Du ansvarar för uppsatt budget.
Arbetsuppgifter
Att vara delaktig i planeringen av och följa organisationens arbete i avseende mål, visioner och riktlinjer.
Att självständigt driva det egna arbetet utifrån en gemensamt uppsatt plan.
Att aktivt stämma av, följa upp och förbättra arbetet för att upprätthålla kvaliteten i samtliga kontakter.
Att löpande dokumentera det egna arbetet samt utgången av de uppdrag som du ansvarar för.
Att självständigt ansvara för aktiviteter, mässor osv
Att ha veckovisa uppföljningar med närmaste chef.
Kvalifikationer och erfarenhet
Vi söker dig med gymnasial utbildning och gärna med vidareutbildning inom sälj och/eller marknadsföring.
Starkt meriterande är om du tidigare har arbetat inom branschen personlig assistans, gärna med inriktning mot försäljning.
Önskvärt är att du har några års erfarenhet av informatörs- och/eller säljarrollen.
Ett krav är att du har B-körkort. Under Provanställningen behöver du även ha tillgång till egen bil.
Publiceringsdatum2022-11-01Dina personliga egenskaperSom person är du social, utåtriktad, flexibel, självständig och målmedveten. Du tar stort ansvar för ditt arbete samt har förmåga att prioritera och driva ditt arbete framåt. Du är bra på att kommunicera samt har lätt för att samarbeta.
Övrig informationTjänsten är en tillsvidareanställning, heltid. Vi tillämpar 6-månaders provanställning. Tjänsten omfattas av kollektivavtal med avtalsmässiga pensionsavsättningar och vi erbjuder friskvårdsbidrag. Lönesättning sker enligt överenskommelse. Urval och intervjuer kommer ske löpande så vänta inte med att ansöka om du är intresserad.
Varmt välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
ErsättningIndividuell lön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-12-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagSärnmark Assistans AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Särnmark Assistans AB (org.nr 556506-3772),
http://www.sarnmark.se Tillgång till bil För detta jobb krävs att du har tillgång till en egen bil.
Körkort För detta jobb krävs körkort.
Kontakt Conny Björkman, Informationschef
conny.bjorkman@sarnmark.se 0850592019 Jobbnummer 7130271
Observera att sista ansökningsdag har passerat.