Samordnare, vikariat

Homsan AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Homsan AB i Stockholm, Huddinge eller i hela Sverige

Homsan är ett familjeägt företag som genomsyras av personligt engagemang. Med individens behov och önskningar som grund driver vi daglig verksamhet, boendestöd, ledsagning och avlösarservice. Vi är det lilla företaget med det stora hjärtat.
Boendestödet söker en samordnare som med stor entusiasm arbetar målinriktat och ser möjligheter i det mesta samt har förmåga att utifrån en helhetssyn vara med och leda och utveckla verksamheten. För att trivas i rollen som samordnare ser du förändringar som en viktig del av vardagen och kan ta egna initiativ till förbättringar.
KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som har slutförd gymnasieutbildning och har god förmåga att uttrycka dig väl i tal och skrift samt har god datorvana. Du har erfarenhet av schemaläggning och daglig bemanning.
Du ska vara serviceinriktad och ha lätt för att skapa goda relationer och värdesätter ett gott bemötande och ett bra samarbete. Du uppskattar att ha varierande arbetsuppgifter och kan prioritera samt organisera ditt arbete på ett effektivt sätt. Du är noggrann, ansvarsfull och ordningsam samt kan arbeta ensam under eget ansvar.
Annan erfarenhet av administrativt arbete, erfarenhet av målgruppen, utbildning eller erfarenhet inom vård och omsorg är meriterande.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
ARBETSUPPGIFTER
Som samordnare ska du tillsammans med boendestödjarna starta upp och planera insatser. Du ska följa upp insatsen så att den ständigt följer kundernas aktuella biståndsbeslut och önskemål.
I arbetet ingår bl. a
administrativa arbetsuppgifter för att stötta verksamhetschef och arbetsgrupp i det dagliga arbetet
schemaläggning
samordning
sprotokoll vid gemensamma möten
ge arbetsgruppen stöd i frågor som rör scheman
ta emot sjuk och friskanmälningar
ansvara för korttidsbemanning med befogenhet att ta in vikarie
planera för medarbetarnas semester under året
ansvara för rekrytering av timanställda
i samråd med chef utveckla kvaliteten i verksamheten
delta aktivt på möten för att bidra till en utveckling för såväl kunder som verksamhet

I Homsan får du kollektivavtal genom Almega/Vårdföretagarna, friskvårdsbidrag, handledning, internutbildningar och närhet till chef och därmed direkt inflytande i verksamheten.
Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum.
Välkommen med din ansökan!

Publiceringsdatum
2020-04-16

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-05-15

Adress
Homsan AB
Broddgränd 21
12946 Hägersten

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Homsan AB (org.nr 556787-1818)
Broddgränd 21 (visa karta)
129 46  HÄGERSTEN

Körkort
För detta jobb krävs körkort.

Ansökan
E-post: sandra.carrasco@homsan.se

Arbetsplats
Boendestöd

Jobbnummer
5192676

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Homsan AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Homsan AB: