Samordnare Bemanning Personlig assistans
Norrköpings kommun / Administratörsjobb / Norrköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Norrköping,
Söderköping,
Finspång,
Linköping,
Katrineholm eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Norrköpings kommun i Norrköping,
Söderköping,
Linköping,
Åtvidaberg,
Motala eller i
hela Sverige KÄNSLAN AV ATT BIDRA. MÖJLIGHETEN ATT PÅVERKA
Det händer mycket i Norrköping. Allt fler företag väljer att etablera sig här och vi växer dagligen med nya invånare. Att arbeta i Norrköpings kommun betyder att du är med och skapar välfärden. Våra 11 000 medarbetare bidrar och gör skillnad. Varje dag. Vi erbjuder en kreativ och dynamisk arbetsplats för nyfikna och öppna människor som vill ha mer än ett jobb. Tillsammans skapar vi Norrköpings framtid.
Vår verksamhet och arbetsbeskrivning
Verksamhet för personer med funktionsnedsättning (VPF) innefattar en mängd olika verksamheter, bland annat daglig verksamhet, gruppbostäder, servicebostäder, personlig assistans, boendestöd och kortidsboenden för barn/ungdomar/vuxna. Inom funktionsnedsättningsområdet finns tre spår med gemensamt samordnarenhet.
Samordnarenheten tillhandahåller en mängd olika stödfunktioner för att underlätta arbetet för enheterna, medarbetaren samt enhetscheferna inom de tre spåren. Lönerapportering, bemanning, administrativt chefsstöd, är några av de uppgifter som utförs.
Som samordnare arbetar du med bemanning av personliga assistenter samt schemaläggning. Du är även behjälplig med kringuppgifter såsom digital nyckelhantering, telefoner och fordon.
Den tjänst som nu annonseras kommer att ha sina arbetsuppgifter mot främst bemanning och schemaläggning hos personlig assistans samt ledsagning och avlösarservice.
Publiceringsdatum2018-04-16ProfilDu som söker bör ha lägst gymnasiekompetens, men utbildning i administration och logistik är meriterande. Stor datorvana och goda kunskaper i Excel, Time Care, Heroma är meriterande. Du som söker ska ha lätt för att samarbeta men lika viktigt att du är självgående och kan arbeta självständigt. Du bör vara stresstålig, kunna hålla många bollar i luften och vara bra på att prioritera. Då arbetsuppgifterna innehåller mycket logistik bör du ha förmåga att se helheten och kunna vara steget före. Du har en positiv inställning till problemlösning och en stor serviceförmåga när det gäller personliga möten och telefonkontakter. Det är en stor merit om du tidigare arbetat med bemanning och schemaläggning då detta kommer vara dina huvudarbetsuppgifter.
Mer information och ansökan
Vi söker en samordnare till personlig assistans, ledsagare och avlösarservice. Vikariaten är ett vikariat fram till 31 december 2018, med eventuell förlängning. Tillträde snarast.
Du kommer arbeta varannan helg lö, sö 6.45-12.00 i övrigt vardagar dagtid.
Vill du veta mer om tjänsten kontakta enhetschef på personlig assistans Peter Börjesson 011-15 78 84 eller enhetschef Gunn Ekman,
gunn.bergenbrantekman@norrkoping.se telefon 011-15 39 88.
Välkommen med din ansökan senast 1 maj. Intervjuer kommer ske fortlöpande.
Vi söker dig som har kompetens att bidra till våra verksamheter oavsett kön, könsidentitet eller könsuttryck, ålder, etnisk tillhörighet, religion eller annan trosuppfattning, sexuell läggning eller funktionsnedsättning.
Norrköpings kommun tillämpar önskad sysselsättningsgrad.
När du söker jobb hos oss i Norrköpings kommun använder du dig av vårt rekryteringsverktyg. Du påbörjar din ansökan genom att klicka på ansök längst ner i annonsen.
Välkommen med din ansökan!
Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.
Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
ErsättningIndividuell lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-05-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagNorrköpings kommun
AdressNorrköpings kommun
601 81 Norrköping
60181 norrköping
Kontorsadress601 81 Norrköping
Jobbnummer 4086655
Observera att sista ansökningsdag har passerat.