Säljkoordinator till Atoy Automotive
Jurek Rekrytering & Bemanning AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.
Publiceringsdatum2018-02-08Om företagetAtoy Automotive har varit en ledande serviceleverantör inom Automotive-branschen sedan 1930. Med mer än 85 års erfarenhet inom fordonsbranschen är Atoy den kompletta samarbetspartnern inom verkstad och butik. Atoy har förutom i Sverige verksamheter i Finland, Estland och Lettland. Idag har Atoy cirka 80 medarbetare i Sverige, varav cirka 35 personer sitter på kontoret i Kista. Till kontoret i Kista söker vi nu en strukturerad och ordningsam säljkoordinator.
Dina arbetsuppgifterI rollen som säljkoordinator har du en viktig roll i Atoys säljorganisation där du har ett brett kontaktnät och ett koordinerande ansvar över försäljnings- och marknadsaktiviteterna. Du rapporterar till försäljningschefen och har nära kontakt med sälj- och marknadsavdelningen. I rollen har du även nära kontakt med säljkåren som är uppdelade på distrikt samt med Produkt-, Katalog, Kundservice, BDS, Support och Ekonomi.
Dina arbetsuppgifter innefattar bland annat:
• Koordinera försäljningsaktiviteter och samla in information från säljkåren.
• Bevaka upphandlingar och dokumentera uppgjorda avtal.
• Delta i mässor och i kampanj- och kundaktiviteter.
• Ansvara för och utveckla CRM-systemet Lime.
• Uppdatera företagets priser och genomföra kunduppföljningar.
Då detta är en ny roll hos Atoy kommer du ges möjligheten att själv påverka och utveckla tjänsten och du kommer att ha en mycket viktig roll i företagets strategiska försäljningsarbete.
Vem är du?
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av en liknande roll där du har arbetat med försäljnings- och marknadsaktiviteter. Du ska trivas med att arbeta administrativt och det är viktigt att du kan hantera många bollar i luften. Vidare ska du ha tidigare erfarenhet av att arbeta i CRM-system och goda kunskaper i Office 365.
Som person är det viktigt att du är strukturerad och ordningsam. För att passa i rollen är du social och samarbetsvillig samt gillar att arbeta med olika typer av människor. Rollen sätter även krav på att du har hög integritet och en stark administrativ förmåga.
Du erbjuds
En spännande och bred roll där du är den administrativa spindeln i nätet för säljorganisationen. Tjänsten är en tillsvidareanställning och du kommer att arbeta på Atoys kontor i Kista. I rollen kommer du att arbeta 37,5 h och arbetstiderna är mellan 08-17.
I denna rekrytering samarbetar Atoy med Jurek Rekrytering & Bemanning. Då urvalsprocessen sker löpande så ser vi gärna att du skickar din ansökan så snart som möjligt. För frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Amanda Rietz på
amanda.rietz@jurek.se. Observera att vi inte tar emot ansökningar via mail. Du är varmt välkommen att ansöka till denna tjänst via vår hemsida
www.jurek.se. Vi ser fram emot att höra från dig redan idag!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-03-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAmanda Rietz
amanda.rietz@jurek.seFöretagJurek Rekrytering & Bemanning AB
AdressJurek Rekrytering & Bemanning AB
Biblioteksgatan 11
11146 Stockholm
KontorsadressBiblioteksgatan 11
Jobbnummer 3952742
Observera att sista ansökningsdag har passerat.