Säljare till Kundcenter i Helsingborg

Region Skåne, Skånetrafiken / Administratörsjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Region Skåne, Skånetrafiken i Malmö, Lund, Helsingborg, Hässleholm, Kristianstad eller i hela Sverige

Gör skillnad. Varje dag.

Varje dag reser cirka 250 000 människor med Skånetrafiken. Vårt uppdrag är att få fler och nöjdare kunder. Inom Skånetrafiken pågår ett ständigt utvecklingsarbete. Utvecklingen går mot en ökad grad av individualisering där vi riktar oss direkt mot den enskilda kunden i betydligt större utsträckning. Vi ser en ökning av försäljning och individuell support till våra kunder som besöker oss. Våra säljare är Skånetrafikens representanter och ansikte utåt mot våra kunder. På våra 5 kundcenter är vi cirka 60 medarbetare som arbetar med försäljning och information till våra kunder. På Kundcenter i Helsingborg är vi ca 15 medarbetare.

Våra öppettider är mellan 06:00-19:00 på vardagar, lördagar mellan 9:00-17:00 och söndagar/helgdagar mellan 10:00-18:00.


Publiceringsdatum
2017-09-05

Arbetsuppgifter
Som säljare kommer du att arbeta på vårt kundcenter på Knutpunkten i Helsingborg. Arbetsuppgifterna på kundcenter innebär försäljning av Skånetrafikens och Öresundsregionens olika biljetter med ansvar för egen kassaredovisning samt information till våra kunder om tider, priser och resmöjligheter. Det innebär också att guida och hjälpa våra kunder att komma igång med våra digitala köpkanaler som att köpa biljett i Skånetrafikens app, hemsida eller i våra biljettautomater.

Arbetstiden är schemalagd, vilket innebär tjänstgöring även under kvällar och helger.


Kvalifikationer
Vi söker dig som är serviceinriktad och kundfokuserad. Vi förutsätter att du har lätt för att kommunicera med din omgivning och tycker om att arbeta i ett periodvist högt tempo. Personliga egenskaper som god samarbetsförmåga, noggrannhet och självständighet är av stor vikt.

För att lyckas i rollen som säljare måste du vara en god ambassadör för våra värderingar;
Välkomnande, Drivande, Omtanke och Respekt
Vi vill att du har erfarenhet av servicearbete med försäljning och kundkontakt, samt är van vid att hantera nöjda såväl som mindre nöjda kunder. Till tjänsten söker vi dig med utbildning på lägst gymnasienivå. Har du en vidareutbildning inom exempelvis service management, försäljning eller liknande ses detta som meriterande. Därtill har du goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift. Ytterligare språkkunskaper är en fördel. Då datorn är vårt främsta arbetsredskap är god datorvana en förutsättning för tjänsten. Vi ser positivt på om du har kunskaper inom kollektivtrafik, men det är inget krav.

Varmt välkommen med din ansökan!

ÖVRIGT
Region Skåne ansvarar för hälso- och sjukvård, kollektivtrafik och en hållbar utveckling i hela Skåne. Vårt högsta beslutande organ är regionfullmäktige, som väljs direkt av invånarna i Skåne.

Skånetrafiken ansvarar för kollektivtrafiken i Skåne. Vi är cirka 330 anställda som jobbar med allt från verksamhetsutveckling, upphandling, trafikplanering, marknadsföring, färdtjänsthandläggning, IT och kundtjänst. Vi arbetar med att utveckla vår trafik och våra tjänster för att våra kunder (i dagsläget drygt 250 000 om dagen) ska kunna resa på ett enkelt och hållbart sätt. Tillsammans jobbar vi för att nå målet att fördubbla det kollektiva resandet till år 2025.

Skånetrafiken är en värderingsstyrd organisation som jobbar med värderingarna välkomnande, drivande, omtanke och respekt som grund för allt vi gör.

www.skane.se/rekryteringsstatus kan du se i vilket skede Region Skånes rekryteringar befinner sig och hur många som har sökt tjänsterna.

Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare:
Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

Varaktighet, arbetstid
Timavlönad. Schema. Tidsbegränsad anställning, tillträde: Tillträde sker enligt överenskommelse. .

Ersättning
Enligt avtal.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-09-19
Ange följande referens när du ansöker: A712103
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Louise Neander - Enhetschef kundcenter Helsingbo 0451-288 699
Joanna Moldovan, Rekryterare 046-2752713

Företag
Region Skåne, Skånetrafiken

Adress
Region Skåne, Skånetrafiken
Andra Avenyen 7
28183 Hässleholm

Kontorsadress
Västra Storgatan 12 KRISTIANSTAD

Jobbnummer
3679571

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Region Skåne, Skånetrafiken

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Region Skåne, Skånetrafiken: