Säljare i Telias butik i Avion

Telia Sverige AB / Butikssäljarjobb / Umeå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Umeå, Vännäs, Nordmaling, Vindeln, Robertsfors eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Telia Sverige AB i Umeå, Örnsköldsvik, Skellefteå, Luleå, Sundsvall eller i hela Sverige

Som säljare i Telias butik i Avion, Umeå är din uppgift att utifrån kundens behov, skapa och erbjuda skräddarsydda lösningar beståendes av våra olika tjänster och produkter. Samtidigt varvas du med roliga tävlingar och teamaktiviteter, utbildning och erfarenhet från ett av Sveriges starkaste varumärken.
Se hur det är att jobba i Telias butiker här: https://www.teliacompany.com/sv/karriar/rekrytering/
Är det här din nästa möjlighet?
Hej!
Jag heter Nazanin Saeedi och jag arbetar som Store Leader i Telias Butik i Avion, Umeå.
Som person är jag drivande, säljinriktad och vill se att alla utvecklas och jobbar tillsammans mot samma mål. Vi är ett starkt säljdrivet team i butiken som hela tiden strävar efter att utvecklas och bli bättre, och vi vill nu utöka med ytterligare drivna säljare!
Det viktigaste för mig är en kundservice i världsklass där vi även ser över kundernas engagemang för att hitta den bästa lösningen. Vi jobbar inte endast med kunderna som kommer direkt till butiken, utan även en hel del med utringande verksamhet till både privat- samt företagskunder.
Därav är det meriterande med sådan erfarenhet. Det jag älskar med mitt jobb är att alla dagar ser olika ut, och det kommer alltid nya utmaningar och möjligheter. Jag brinner för att utvecklas och att utveckla mina medarbetare till att nå nya nivåer som säljare och individ.
Tillsammans kan vi nå nya höjder!
En dag i våra butiker är inte den andra lik. Kanske kommer det in en familj som behöver WiFi i nya huset och undrar om det går att ta med sig det till stugan, eller studentgänget som vill ha obegränsat med surf men undrar om det går att baka ihop i ett paket eller varför inte företagskunden som undrar om det finns någon telefonväxel som kan placera kundsamtal i kö under lunchtid? Ja, sånt hjälper vi våra kunder med. Där du får agera experten, skapa och sälja den bästa lösningen.
Ditt övergripande ansvar är att bemöta och utforska kunders behov och lösa deras problem genom att sälja våra tjänster och produkter mot både privat- och företagskunder. Det innebär att du arbetar mot tydliga individuella och gemensamma mål kopplat till både försäljning och kundbemötande. Du har stor möjlighet att påverka din lön med bonus baserat på prestation samtidigt som du alltid har en timlön som behovsanställd eller fast månadslön beroende på anställningstyp. Tjänsten är en Behovsanställning
Rollen inkluderar, men är inte begränsad till:
Försäljning av Telias tjänster och produkter till privat- och företagskunder.
En tim- eller fast lön med stor möjlighet att påverka din totala lön då du får bonus.
Massvis av roliga teamaktiviteter, tävlingar och happenings tillsammans under hela året.
Löpande utbildning i kunddialog, försäljning, Telias tjänster och produkter.
Arbeta mot tydliga mål på individ och gruppnivå.
Sedvanlig lagerhantering och butiksdrift.

Är det här du?
Du har förmågan att snabbt skapa förtroende hos andra människor, ta initiativ och viljan att på ett affärsmannamässigt och lösningsorienterat arbeta målinriktat med kunds behov i högsta fokus. Har du tidigare erfarenhet av att driva försäljning eller utbildning finns det fördelar, men har du inte det gör det inget. Vi kommer lära dig! Det vi däremot ser som ett som krav är att du fyllt 18 år, har fullständiga gymnasiebetyg, kan flytande engelska och svenska.
Dina personliga kompetenser:
Affärsmannamässig - Du har kunden i högsta fokus och nyttja din expertis för kundbemötande i världsklass.
Initiativtagande - Du söker självmant nya utmaningar, initierar och agerar i kundmötet.
Säljorienterad - Du lägger ner tid och energi på att uppnå önskvärda resultat.
Förmåga att skapa förtroende - Du etablerar relationer och influera andras beslut.

Din erfarenhet:
Du har fyllt 18 år, färdigställt en gymnasieexamen och kan svenska, engelska flytande är ett krav.
Flera språk är en fördel.
Erfarenhet eller utbildning av försäljning eller kundtjänst är meriterande, men inget krav.

Mer än bara ett jobb!
Oavsett vilket jobb du söker hos oss, ger vi dig verktygen och stödet du behöver för att styra din personliga utveckling. Vi vill hjälpa dig att utvecklas både på ett personligt plan och i din yrkesroll. Hos oss blir du en del av ett kreativt, motiverande och välkomnade företag där alla kan vara sig själva, med likvärdiga möjligheter att utvecklas. Vi respekterar människor och värdesätter mångfald. Förutom en attraktiv och inkluderande arbetsmiljö erbjuder vi flexibilitet och ett brett utbud av olika förmåner.
Intresserad?
Tveka inte att skicka in din ansökan om du vill bli en del utav vårt team! Om du vill veta mer om jobbet är du välkommen att kontakta mig på epost:
nazanin.saeedi@teliacompany.com eller på telefon: 073 084 88 33
Vi ser fram emot din ansökan. För att kunna hantera dina personuppgifter på ett säkert sätt, ber vi dig att ansöka via vårt rekryteringssystem. Vi har inte möjlighet att ta emot ansökningar via e-post eller andra kanaler. Urval och intervjuer sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Sista ansökningsdatum är 2022-06-03.
Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser vill vi uppmärksamma sökande att slutkandidater kommer att omfattas av en bakgrundskontroll.
Välkommen till Telia - Home to your next big opportunity!

Publiceringsdatum
2022-05-20

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-06-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Adress
Telia Sverige AB
Marknadsgatan 9
90421 UMEÅ

Arbetsgivare
Telia Sverige AB (org.nr 556430-0142)
Marknadsgatan 9 (visa karta)
904 21  UMEÅ

Arbetsplats
Telia Company AB

Jobbnummer
6667376

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Telia Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Telia Sverige AB: