Säljare av systemlösningar mot bemanningsbranschen samt IT/telec

Hogia Professional Systems AB / Säljarjobb / Stenungsund
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Stenungsund, Orust, Lilla Edet, Tjörn, Kungälv eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hogia Professional Systems AB i Stenungsund

Vill du arbeta med försäljning i ett stabilt och växande företag med välkända produkter?

Trivs du bäst i en roll där du själv kan lägga upp ditt arbete och får vara ute och träffa kunder?

Då kan vi erbjuda dig en spännande möjlighet.

Hogia Professional Systems AB erbjuder administrativa lösningar och tjänster inom HR, Lön och Ekonomi till medelstora till större företag i Sverige. I huvudsak ligger vårt fokus på konsult- & bemanningsbranschen, bank & finans, fastighetsservice samt IT/telecom.

Publiceringsdatum
2017-12-01

Om tjänsten
Vi ser ett tydligt behov av att förenkla vardagen för våra kunder, och i din nya roll kommer du att arbeta aktivt med att ta kontakt med potentiella kunder och konkretisera deras behov av våra produkter. I ditt dagliga arbete kommer du att få användning för din förmåga att skapa goda kundrelationer, samt ditt intresse för att hjälpa kunden att identifiera behov av administrativ effektivisering. Du planerar och styr själv över ditt arbete och du besöker kunder över hela landet, med fokus på Stockholm.

Hogia är ett kunskapsintensivt företag som sätter individen i fokus. För rätt person finns stora möjligheter att på sikt utvecklas inom Hogia-gruppen.

Är du vår blivande kollega?

Du behöver ha minst 5 års erfarenhet av försäljning (B2B), gärna av systemlösningar. Högskoleutbildning inom ekonomi och/eller HR är meriterande.

Som person är du social, utåtriktad och förtroendeingivande, och genom det skapar du nya möjligheter i mötet med andra. Vi tror att du, precis som vi, drivs av att nå uppsatta mål och ser en fördel i att få ta ett stort eget ansvar för ditt arbete.

För att trivas i rollen behöver du vara trygg i att hålla presentationer inför stora som små grupper, och du uppskattar att resor ingår som ett naturligt inslag i ditt arbete.

Att arbeta hos oss

Vi jobbar långsiktigt i allt vi gör, när vi utvecklar produkter, medarbetare och relationer till kunder. Vi är måna om att skapa en miljö där medarbetare får ta ett tydligt ansvar med stora möjligheter till utveckling. Vi tror att vi presterar bäst när vi är raka och tydliga i vår kommunikation och våra ansvarsområden, att vi vågar ta för oss men även att be om hjälp. Vi arbetar systematiskt med utbildning, uppföljning och coachning och lär av varandra i en prestigelös miljö. Vi hjälps åt helt enkelt. Tillsammans vidareutvecklar och bygger vi vår verksamhet i små steg. Så har vi gjort sedan starten för 35 år sedan. Idag är vi 625 anställda i Hogiagruppen och har som mål att vara 700 anställda år 2020. Vill du vara med på vår spännande resa? Välkommen in med din ansökan!

Vi arbetar med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, så skicka gärna in din ansökan redan idag.

Titta gärna på filmen: Hogia rekryterar - Vi fokuserar på utveckling

Om Hogia-gruppen

Hogia utvecklar, säljer och supportar programvaror och IT-system för företag som effektivt vill fokusera på sina verksamheter i stället för krånglig och tidsödande administration.

Vi erbjuder allt från mindre bokföringsprogram för enmansföretaget till kompletta, branschspecifika IT-lösningar och -system för exempelvis kollektivtrafik, åkerier, revisionsbyråer, fastighetsbolag och butikskedjor.

I Hogiagruppen finns 27 operativa bolag, som vart och ett verkar inom ett väl definierat verksamhetsområde. Vår organisationsform bygger uttalat på småskalighet och entreprenörsanda. Företagskulturen skapar engagerade medarbetare. Tillsammans ger vi våra kunder de bästa tänkbara affärslösningarna.

Hogia startade sin verksamhet 1980 i Stenungsund. I dag har den familjeägda koncernen kontor i Norden och Storbritannien och 625 medarbetare.

Mer information om Hogia finns på www.hogia.se.

Varaktighet, arbetstid
100. Tillträde: Enligt överenskommelse tillsvidareanställning

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-01-02
Ange följande referens när du ansöker: 2017/114
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Mimmi Cromberger, Talent Acquisition Specialist mimmi.cromberger@hogia.se

Företag
Hogia Professional Systems AB

Adress
Hogia Professional Systems AB
Hakenäs 101
44447 Stenungsund

Kontorsadress
Hakenäs 101

Jobbnummer
3832969

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hogia Professional Systems AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hogia Professional Systems AB: