Säljande Rekryteringskonsult
add-logistics AB / Administratörsjobb / Ospecificerad arbetsort
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Ospecificerad arbetsort eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos add-logistics AB i Ospecificerad arbetsort Add Logistics
Vi rekryterings- och bemanningsföretaget specialiserat på tjänstemän inom logistik, transport och supply chain. Vi befinner oss i starten av en kraftig expansion och fortsätter att rekrytera fler duktiga medarbetare. Add Logistics har sedan grundandet för 14 år skapat sig ett namn inom logistikbranschen som en kvalitativ och pålitlig kompetensförsörjningspartner. Vi utgörs idag av sju glada medarbetare fördelade på kontor i Göteborg och Stockholm. Vårt arbetsfält sträcker sig från Skåne till Stockholm och Mellansverige.
Nu söker vi vår nästa Säljande Rekryteringskonsult till vårt kontor i Stockholm där du tillsammans med vår Regionansvarig kommer att få spela en betydande roll i att utveckla verksamheten i Stockholm och Mellansverige.
Publiceringsdatum2015-03-20Dina arbetsuppgifterSom Säljande Rekryteringskonsult hos oss ansvarar du för hela försäljnings- och rekryteringsprocessen. Det vill säga allt ifrån prospektering, nykundsförsäljning per telefon och ute hos kund till kravprofiler, intervjuer, testning och presentation för kund. Vår marknad är dels logistik- och transportbranschen men även funktionen logistik/supply chain som idag finns hos nästintill alla företag med betydande flöden av varor och/eller tjänster.
Rollen kräver stort inre driv men ger samtidigt stor frihet. Din arbetsplats är inte bara på kontoret mellan 8-17 utan även ute hos kunder, i bilen och på olika events samt mässor där vi träffar potentiella uppdragsgivare och kunder. Du lägger själv upp ditt arbete och erbjuds stor frihet under ansvar.
Vem är du?
Vi är öppna för olika bakgrunder men tror att du, för att lyckas väl, har arbetat på tjänstemannanivå inom logistik, transport eller supply chain alternativt inom rekryteringsbranschen. Har du både och så ropar vi halleluja.
Vi tror på att arbeta med en kombination av personlighet och integritet. Du ska kunna bjuda på dig själv och ditt engagemang samtidigt som du inger ett förtroende som förtjänar våra kunders och kandidaters tillit.
Våra kunders önskemål och behov skiljer sig väsentligt åt och du behöver ha en förmåga att växla mellan att arbeta snabbt och effektivt till tålmodigt och med stor precision. Du är strukturerad och noggrann utan att det inverkar på effektiviteten.
Vi söker med andra ord en superman eller superwoman och du kan starta så snart som möjligt. Detta är en tillsvidaretjänst på heltid.
Låter detta som något för dig?
Tjänsten ska tillsättas omgående och vi läser ansökningar och kallar till intervjuer löpande. Skicka ditt CV och personligt brev till oss så snart som möjligt via ansökningsformuläret. Frågor besvaras av Regionansvarig Sofia Norman på telefon 031-788 13 06 eller VD Anders Christiansen 031-788 13 02.
KörkortskravB
Arbetstider och omfattningHeltid Tillsvidareanställning
ErsättningMånadslön - Fast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-04-03
Ange följande referens när du ansöker: addlogistics339
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagADD-LOGISTICS AB
AdressADD-LOGISTICS AB
Stigbergsliden 5
41463 Göteborg
KontorsadressStigbergsliden 5
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2214886
Observera att sista ansökningsdag har passerat.