Säljande Konsultchef
Randstad / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Randstad i Stockholm,
Solna,
Huddinge,
Järfälla,
Tyresö eller i
hela Sverige Som säljande konsultchef på Randstad får du ett brett ansvarsområde och tjänsten innehåller många olika arbetsuppgifter. Rollen innebär både nykundsbearbetning och merförsäljning och har du tidigare arbetserfarenhet av tjänsteförsäljning kommer detta vara en spännande och utmanande tjänst. Du kommer att vara placerad på vårt kontor i centrala Stockholm.
Publiceringsdatum2014-09-22ArbetsuppgifterSom säljande konsultchef på Randstad ska du etablera och upprätthålla kundrelationer på bemanningssidan. Tjänsten innebär både nykundsbearbetning och merförsäljning och du kommer att ha ett långtgående kundansvar. Vi vet nämligen vikten av att skapa långsiktiga och hållbara samarbeten. Därför arbetar vi med 360-modellen, vilket innebär att du kommer att ansvara för allt från tillsättning av personal till löpande kontakt med både kunder och konsulter - tanken är att de alltid ska kunna vända sig till samma kontaktperson. Tillsammans med ditt team driver du hela tillsättningsprocessen, från kravprofil och annonsering till djupintervju, testning och kandidatpresentation. I rollen som konsultchef ansvarar du för personalplanering vilket kräver stor flexibilitet från din sida.
BakgrundFör att passa i rollen som säljande konsultchef hos oss på Randstad bör du ha dokumenterad erfarenhet av nykundsbearbetning. Vi vill även att du ska kunna visa på erfarenhet av att slutföra affärer och ha en förmåga att utveckla långsiktiga kundrelationer.
Tidigare arbetserfarenhet av bemanningsbranschen är meriterande. Du får gärna ha arbetat med bemanning inom Lager och Logistik.
Lämplig bakgrund är högskoleutbildning eller motsvarande.
B - körkort fordras.
Dina egenskaper
För att passa i rollen som rekryteringskonsult hos oss på Randstad behöver du ha ett gott sinne för affärer och en förmåga att både skapa förtroenden och leva upp till dem. Det är viktigt att du har känsla för kvalité och en förmåga att utveckla långsiktiga relationer till kunder, konsulter och kollegor. Eftersom vi arbetar med människor är det grundläggande att du är en socialt begåvad lagspelare med mycket energi. Att du får arbeta i ett globalt företag med stora chanser till utveckling ser du som en spännande möjlighet.
Vi lägger stor vikt vid din personlighet och dina ambitioner. Att hitta rätt kompetens är en utmaning och vi förväntar oss att du klarar den bra. Är du rätt person kommer du i gengäld att få mycket tillbaka.
Om Randstad
Randstad är världens näst största företag inom rekrytering och bemanning och vi finns representerade i fler än 40 länder och har över 600 000 anställda världen över. Randstad växer stadigt på den svenska marknaden med många spännande karriärmöjligheter för den engagerade och kvalitetsmedvetna medarbetaren. I dagsläget har vi kontor i bland annat Stockholm, Göteborg, Västerås och Malmö. Vår verksamhetsfilosofi går att sammanfatta med orden: "good to know you". De uttrycker vår tillgänglighet, vår vilja att lyssna och vårt engagemang för goda samarbeten.
Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Joacim Älgevik,0729 88 90 19,
joacim.algevik@randstad.seDet går även bra att maila in din ansökan till
linda.hogfeldt@randstad.se Intervjuer kommer att hållas löpande. Välkommen med din ansökan redan idag.
Arbetstider och omfattningTillsvidare Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-10-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJoacim Älgevik
FöretagRandstad
AdressRandstad
Box 171 93
11860 Stockholm
KontorsadressRingvägen 100
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2005224
Observera att sista ansökningsdag har passerat.