Säljadminstratör till globalt bolag
Academic Work Sweden AB / Inköpar- och marknadsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Academic Work Sweden AB i Göteborg,
Mölndal,
Kungälv,
Kungsbacka,
Alingsås eller i
hela Sverige Vill du arbeta på ett sammansvetsat bolag med stora internationella kontaktytor? Är du en strukturerad person med en känsla för affärer som inte räds av att fatta beslut? Då kan detta vara tjänsten för dig. Vi söker dig med tidigare erfarenhet inom administrativt arbete som vill utvecklas i en roll med stort eget ansvar. Ansök redan idag, urvalet sker löpande!
OM TJÄNSTEN
Vår kund tillhör en global koncern som har funnits i över 100 år i stora delar av världen. De är ledande inom utveckling, tillverkning och leverans i sitt område och arbetar främst mot fordonsindustrin där de erbjuder sina kunder en helhetslösning. I Göteborg och Södertälje finns det cirka 30 medarbetare vilket bidrar till en prestigelös och hjälpsam organisation där du med dina kollegor arbetar tillsammans för att leverera bästa möjliga service. I denna tjänst finns möjligheten att arbeta både utifrån Göteborg och Södertälje beroende på vart du bor.
#
Du erbjuds
• Engagerade och drivna kollegor på en familjär arbetsplats
• Möjligheten att utveckla dina kunskaper inom administration och affärsmannaskap
• En arbetsplats som värnar om ditt välmående och som erbjuder möjlighet till hemarbete delar av veckan
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
ARBETSUPPGIFTER
I rollen som Säljadministratör kommer du på ett strukturerat sätt arbeta med bland annat att:
• Ta emot, hantera och sammanställa förfrågningar från bolagets kunder
• Skapa kalkyler och offerter
• Starta upp nya ordrar från kund
• Stötta kontorsansvariga med diverse analyser
• Arbeta i bolagets affärsystem
• Kontakt med externa leverantörer via mail och telefon
VI SÖKER DIG SOM
Vi söker dig som
• Har avslutad och godkänd gymnasieutbildning
• Är flytande i svenska och engelska i både tal och skrift
• Har minst 3 års arbetserfarenhet inom exempelvis administration, kundtjänst eller sälj
• Har mycket goda kunskaper i Officepaketet med fokus på Excel
• Har tidigare erfarenhet av att arbeta i affärssystem
• Har lätt för att lära sig och sätta sig in i nya processer och system
Som person är du
• Kommunikativ
• Strukturerad
• Affärsinriktad
Övrig information
• Start: Omgående
• Omfattning: Heltid
• Placering: Göteborg eller Södertälje
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Varaktighet, arbetstid
Heltid 08:00-17:00
Publiceringsdatum2022-10-05ErsättningEnligt avtal
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-11-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagAcademic Work Sweden AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "15082559".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Academic Work Sweden AB (org.nr 556559-5450),
http://www.academicwork.se Arbetsplats Academic Work
Jobbnummer 7043451
Observera att sista ansökningsdag har passerat.