Säljadministratör till internationellt bolag

SW GBG / Kontorsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos SW GBG i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

SW är specialiserade på rekrytering och konsultverksamhet för tjänstemän. Våra tjänster och våra kunder finns inom ekonomi, bank & finans, administration, försäljning, kundservice, IT och Teknik, med placering i Göteborg, Stockholm och Malmö. SW är specialiserade på rekrytering och konsultverksamhet för tjänstemän. Vårt engagemang definieras av kreativitet, nyfikenhet och ett mänskligt fokus.
Läs mer på www.sw.se och gilla oss på Facebook !

Är du en serviceinriktad person med erfarenhet av administration och support? Vill du arbeta i en trivsam miljö och i en tjänst med utvecklingsmöjligheter? Vi på SW söker för kunds räkning en säljadministratör. Vår kund är ett globalt bolag som arbetar med den senaste tekniken mot fordonsindustrin.

Tjänstebeskrivning
Du kommer i din tjänst som säljadministratör att ingå i ett positivt team. Du arbetar i en stödfunktion för bolagets Key Account Managers och projektledare samtidigt som du driver egna projekt och processer.

I rollen arbetar du med offert- och orderhantering, prisförhandling och dialog med kunder samt intern support för kundföretagets medarbetare. Du arbetar även med framtagning av marknadsmaterial, och är behjälplig vid olika möten. Du driver marknadsaktiviteter, fungerar som stöd vid framtagning av säljstrategier och arbetar med effektivisering, förhandling samt projektledning.

Lämplig bakgrund
Du är serviceminded, strukturerad, följsam och ansvarstagande. Du trivs i en självständig roll samtidigt som du fungerar väl i team och är bra på att samarbeta. Du tycker om att ta egna initiativ och kommer gärna med förslag på lösningar. Har du dessutom ett positivt och flexibelt förhållningssätt, är social och trivs i en tjänst med brett kontaktnät kan du vara rätt person!

Du har en avslutad högskoleutbildning inom ekonomi eller motsvarande alternativt har arbetat några år i liknande tjänst. Du har god IT-vana och har lätt för att lära dig nya system. Då kundföretaget verkar internationellt behärskar du förutom svenska även engelska flytande i tal och skrift.

Övrig information
Ovanstående är ett konsultuppdrag med anställning hos SW. Tjänsten är med omgående start och beräknas pågå i 6 månader för att sedan övergå i en anställning hos vår kund. Anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Niclas Borenstein, tel 031-333 54 83 eller e-post niclas.borenstein@sw.se.

Konsult hos SW
Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med våra HR-konsulter samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär. Känner vi våra kunders behov och våra kandidaters kompetens kommer vi att lyckas. Vi frågar därför vet vi .

Varaktighet, arbetstid
Heltid Heltid

Publiceringsdatum
2017-03-01

Ersättning
Enligt överenkommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-03-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Niclas Borenstein +46 313335483

Företag
SW GBG

Adress
SW GBG
Kungsgatan 48A
41115 GÖTEBORG

Kontorsadress
Kungsgatan 48A, Kungspassagen

Jobbnummer
3348675

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från SW GBG

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos SW GBG: