Säljadministratör till finansieringsbolag
Maxkompetens Stockholm / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Maxkompetens Stockholm i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Information om uppdraget:
För uthyrning till vår kund söker vi nu två ambitiösa och noggranna säljadministratörer till ett finansieringsbolag som sitter i nya fräscha lokaler vid Telefonplan. Tjänsten är till att börja med ett bemanningsuppdrag där du arbetar som uthyrd konsult med mycket goda chanser till anställning hos kundföretaget.
Vår kund är ett internationellt bolag med långvarig erfarenhet inom finansieringsbranschen.
Bolaget arbetar med att hitta finansieringslösningar för olika leverantörer och jobbar efter ledorden snabbhet, service och effektivitet. Det kan handla om att optimera nuvarande lösningar eller att hitta nya finansieringslösningar som kan öppna för nya kunder och nya marknader.
Till bolagets Sverigekontor behövs det nu förstärkning av två säljadministratörer.
Som säljadministratör hjälper du till med scanning av dokument, fakturering, kreditkontroller och övrig kundservice. Är du rätt person får du växa i rollen och får så småningom allt mer kvalificerade uppgifter.
Det här är ett jobb för dig som är beredd att ta ansvar, växa och utvecklas om du gör det kan din tjänst och omfattningen på tjänsten också utvecklas.
Krav på person:
Vi söker dig som är en driven och duktig administratör och som kan utföra dina arbetsuppgifter på ett noggrant och effektivt sätt. Du kan hålla ett högt tempo utan att ge avkall på kvaliteten i ditt arbete.
Du har lätt för att sköta kontakter via telefon och har ett socialt och utåtriktat sätt. Att arbeta som säljsupport innebär att du är en viktig del av ett större lag och därför är god samarbetsförmåga A och O. Är du en van teamplayer är det meriterande.
Du har förmåga att se vad som behöver göras och genomför det.
Har du tidigare erfarenhet från säljsupport eller som innesäljare är det starkt meriterande.
Det är viktigt att du har en ambition att lyckas i det du företar dig och en vilja att utvecklas.
För en jämnare könsfördelning på arbetsplatsen välkomnar vi särskilt manliga sökande.
Start: vi söker en person som kan starta omgående och en person med start 12 mars.
Omfattning: Heltid.
Arbetstid: Kontorstid
Lön: 105: -/timme + semesterersättning
Välkommen med din ansökan!
Publiceringsdatum2011-02-15Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duVi tar emot ansökningar via vår hemsida
www.maxkompetens.seAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
FöretagMaxkompetens Stockholm
AdressMaxkompetens Stockholm
11121 STOCKHOLM
KontorsadressDrottninggatan 61
STOCKHOLM
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-41013900
Jobbnummer 851992
Observera att sista ansökningsdag har passerat.